mboost-dp1
Computer :> [take 2]
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
En computer - sådan da, sælges af grunde som jeg først kommer ind på til sidst (det er for sørgeligt at starte med).
Konfiguration:
AOpen HQ-08 (Blue) - Maxitower
AOpen CD-rom 48x
Microstar K7T Turbo (m/ RAID)
AMD Athlon XP 1600+
512 MB Kingston RAM
nVidea Riva TNT2 Ultra
Realtek netkort.
Strøm kabler, samt kabel der går til min radiator i tilfælde af overgang i min skærm.
50 GB Harddisk - IBM + Seagate
Kom med et bud - og læg 2000 kr. til - jeg skal jo også have noget at leve af! :)Ja det skulle jo ske, sælges fordi jeg skal have dope, min hund skal aflives - og fordi jeg har lyst til en klase bananer.
3000kr her og nu... jeg mangler en computer.....så hvad siger du?? Da sku være nok til en kasse bananer....**gg** venter på deres svar.... eller skriv til [email protected]
#5:
Vil godt give det ret i at mange hiver op i gamle tråde og jeg synes faktisk mest de er de nye brugere.. Men måske burde man sige at nogle posts blev "for gammel" efter en måned eller 2...
Vil godt give det ret i at mange hiver op i gamle tråde og jeg synes faktisk mest de er de nye brugere.. Men måske burde man sige at nogle posts blev "for gammel" efter en måned eller 2...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.