mboost-dp1

Computer :> [take 2]

Gå til bund
Gravatar #1 - Acro
11. sep. 2002 20:56

En computer - sådan da, sælges af grunde som jeg først kommer ind på til sidst (det er for sørgeligt at starte med).

Konfiguration:

AOpen HQ-08 (Blue) - Maxitower

AOpen CD-rom 48x

Microstar K7T Turbo (m/ RAID)

AMD Athlon XP 1600+

512 MB Kingston RAM

nVidea Riva TNT2 Ultra

Realtek netkort.

Strøm kabler, samt kabel der går til min radiator i tilfælde af overgang i min skærm.

50 GB Harddisk - IBM + Seagate
Kom med et bud - og læg 2000 kr. til - jeg skal jo også have noget at leve af! :)Ja det skulle jo ske, sælges fordi jeg skal have dope, min hund skal aflives - og fordi jeg har lyst til en klase bananer.
Gravatar #2 - Obelix
30. sep. 2003 13:38
3000kr her og nu... jeg mangler en computer.....så hvad siger du?? Da sku være nok til en kasse bananer....**gg** venter på deres svar.... eller skriv til [email protected]
Gravatar #3 - Acro
30. sep. 2003 18:00
Hvorfor er det lige at folk ikke kan finde ud af at kigge på de datostempler som man kan se, i forbindelse med debatindlæg?
Gravatar #4 - hundeboll
30. sep. 2003 19:49
Han kunne da ikke vide, du ikke havde solgt den. Du kunne evt. have skrevet det.

Der kan da ikke ske noget ved at komme med et bud, hvis han nu mangler en PC.
Gravatar #5 - Acro
1. okt. 2003 13:52
#4 @Hunn:
Er det ikke en smule naivt at tro at computeren ikke er solgt, når det første indlæg er mere end et år gammelt?

Desuden er det også mere generelt - der er faktisk en del der konsekvent river op i gamle tråde.
Gravatar #6 - hundeboll
1. okt. 2003 14:53
jow... Nu er det mig der er en dør !

Kom nemlig til at læse datoen 11/9-2003, så jeg synes ikke det var så længe siden.

Men jeg synes ny stadig man bør skrive 'Solgt!', når ens ting er blevet solgt.

Men undskyld, det var mig der klokkede i datoen.

;o)
Gravatar #7 - <3Thinkpads
1. okt. 2003 16:47
#5:
Vil godt give det ret i at mange hiver op i gamle tråde og jeg synes faktisk mest de er de nye brugere.. Men måske burde man sige at nogle posts blev "for gammel" efter en måned eller 2...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login