mboost-dp1

Compaq 500MHX 230 MB Ram GF2 2300,-

Gå til bund
Gravatar #1 - layer
4. nov. 2004 07:53
Compaq, P III 500 MHz, 320 MB, 13 GB HD, Stationær PC, Kan anvendes t.flere spil, og har et GerForce 2 Grafikort (32MB), office og Windows medfølger. Har været brugt som kontor PC

Jacob Jørgensen
49181356
24658501
Gravatar #2 - layer
4. nov. 2004 07:54
God pris... 2300,-
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
4. nov. 2004 09:27
Alle der vil give over 300 kr for den computer, er meget underlige.

Kan anvendes t.flere spil. Fx Minestryger, YAY!
Gravatar #4 - [email protected]
4. nov. 2004 10:34
Jeg samlede en sempron +2500, 256mb ram, 80gb hdd, mobo med onboard lan, 5.1 lyd, onboard geforce 4mx.

for 2271 kroner. (dog excl windows)

lol!
Gravatar #5 - Bubel
4. nov. 2004 12:09
#4 husk at regne Office med?
Prisen er såmen fornuftig nok når man tænker på at der følger en original ver. af Office og Windows med, de er jo ikke ligefrem billige.

Men det er nok ikke det rigtige forum at sælge den på.
Prøv evt. på den blå avis www.dba.dk
Gravatar #6 - Viperaberus
4. nov. 2004 12:54
Der står intet om versioner...
Det kan være Windows 95 (eller måske Me?)
Office kan også være en af de tidlige... Men her kan man jo bare bruge Openoffice.

Hvis den slags oplysninger ikke kommer med er det med garanti noget gammelt skidt, som skal opgraderes før det er værd at røre ved (Kald mig bare mistroisk!)

Under alle omstændigheder er det sgu dyrt!
Windows XP Home DK SP1a med mus: 709 kr. Edbpriser.dk
Gravatar #7 - layer
5. nov. 2004 09:46
Det er op til en selv, om det er noget gammelt skidt, det komemr jo an på havd den skal bruges til. Hvis det bare er surfen, spille spil som CS, Battlefield, eller Call of Duty - er den sku iorden, ... Regn ikek med at HL2 vil kunne køre
Tror næppe du kan få en hel lovlig PC til 2271,-

Delsuden kan man altid snakkes om prisen hvis man er interesseret!

Softwaren er originalt.

Jeg har sat den på DBA

men en lille rettelse, den har kun 192 MB ram.
Gravatar #8 - The-Lone-Gunman
5. nov. 2004 10:36

Ja, det kommer an på hvad man skal bruge den til. Men det ændre ikke på at det er en latterlig pris.

Du vælger jo stadig ikke at skrive hvilken windows/office version det er, hvad skjuler du?
Gravatar #9 - buch
5. nov. 2004 23:33
#7 hvem kører med en lovlig computer jeg spørger bare hvor mange her inde har ikke mindst et ulovligt software program?

svar lige på hvilke versioner du har af det "orginale" software
Gravatar #10 - amokk
7. nov. 2004 22:25
hvordan er det lige du har fået antallet af RAM til at være 230?
230 binært er 11100110

dvs du har bået et 128, 64, 32, 4 og 2 MB modul i den eller hvad?

"hvem kører med en lovlig computer jeg spørger bare"
hvis du fulgte lidt med herinde, ville du se at der faktisk er ret mange som kører udelukkende open source..

"hvor mange her inde har ikke mindst et ulovligt software program?"
tyv tror hver mand stjæler...

sådan som du over alt fortæller om at du henter ulovligt via P2P, og har tænkt dig at bruge en cracket SW firewall, er det sgu svært at have ondt af dig når du en dag bliver busted...

i øvrigt er det da pisse lige meget om der er en del af brugerne herinde som har ulovligt software, hovedsagen her er jo blot at der ud over en bunke gammel hardware, også følger softwarelicenser med, som i sig selv har en eller anden værdi)
Gravatar #11 - layer
8. nov. 2004 07:38
Hvor får i du 230 ram fra? jeg skrev 320, delsuden er der kun 190 fandt jeg ud af.

Microsoft pakkerne er 98, men kan opgraderes til de seneste versioner uden særlig meget omkostning, da man så kun skal bruge update, der koster 700 kr.

men jeg sætter prisen til 2000 da der ikek avr så mange ram i som ventet.

#9 Jeg håber News har logged din IP, som de kan pudse APG på sig, det er dumt i forvejen at "stjæle" men at fortælle det på et forum med flere hundrede bruger er Rigtig DUMT. hAR BARE ET RÅD, køb din software.... Sådan en som dig er med til at hæve priserne
Gravatar #12 - amokk
8. nov. 2004 07:59
well du har skrevet 230 i overskriften :-)

190=10111110

det vil sige 128,32,16,8,4,2 MB moduler der sidder i den sammen?

sikker på det ik er 192 MB RAM?

"Microsoft pakkerne er 98"

office 98 til windows ?!?!?

undskyld jeg siger det, men det virker som et lidt underligt tilbud, men mange fejlagtige oplysninger som pludselig bliver rettet flere gange undervejs
Gravatar #13 - hundeboll
8. nov. 2004 08:06
#12 amokk:
Nu syntes jeg du flueknepper lidt for meget. Det er jo tydeligt, at layer's viden om hardware ikke er på højde med mange newz-brugers viden.
Hvis du i stedet venligt fortalte ham, at han er galt på den, så han får en chance for at tage det til sig og ændre det, så ville det være bedre for alle.

Kan dog lige sige, at jeg har en en ganske ok computer til salg for 2000 kr. og den er næsten tre gange så hurtig som layer's og har også næsten tre gange så meget ram. Der medfølger et komplet OS med Officepakke og alt hvad man kan drømme om - sålænge det findes under GPL :) Men så er det også sat op, så det bare kører!

Peace Out!
Gravatar #14 - layer
9. nov. 2004 09:28
Det kan godt være det er 192, men deromkring, der er 3 rammoduler i, så det er 128+32+32 vil jeg tro (har selv sat de sidste 2x32 i)

Det er bare mig som ikek akn 4 tabellen, sorry

Og så har jeg nævnt hvad windows det avr, sagde alle MS pakkerne var 98, derved mener jeg Windows 98 også.

Men skriver ikke på dne PC jeg har til salg, derfor er det kun vad jeg kune huske (som åbenbart var forkert).

Der medfølger en Recovery CD, som man bare kan smide den i - hvis systemet driller, så bliver PCen som ny.

Ja sorry, kan godt se der står 230 - har nok komme til at tase på 2 før 3 så... lille tastefejl.

men som sagt har jeg sat den til 2000 kr nu, da den selvfølgelig iekk har samme værdi, som en PC med 320 mb.

Delsuden akn spil som CS, Medal of Horner Call of Duty, CC Generals osv sagtens spilles på den, så den er ikke så skod igen.

Og jo, har beskæftiget mig med hardware i rigtig mange år, så vil nok mene jeg har en smule forstand på det, selvom jeg måske ikke har udtrygt det sådan - har ikke tænkt så meget over hvad jeg fik skrevet.
Gravatar #15 - Viperaberus
9. nov. 2004 10:37
"Og så har jeg nævnt hvad windows det avr, sagde alle MS pakkerne var 98, derved mener jeg Windows 98 også."
Passer ikke. Se Microsofts previous versions of office

Office 98 eksisterer ikke!
De eneste 98'ere der findes er:
Outlook 98, Frontpage 98 og Microsoft Project 98
Gravatar #16 - mig?
9. nov. 2004 11:22

Og så lige Office98 & 2004 til MAC ;)
Gravatar #17 - layer
10. nov. 2004 08:40
98, det var underligt, så har jeg fået noget der ikek findes.
Gravatar #18 - layer
10. nov. 2004 08:41
eller hvad passer på dem som er med fra 98 windows. Altså fra samme pæriode. 95?
Gravatar #19 - amokk
10. nov. 2004 10:54
øhm det virker lidt underligt, at du mener du har original-pakkerne med softwaren liggende,men er i tvivl om hvilken office du har...

hvad står der på pakken, send evt et billede så kan vi da afgøre det
Gravatar #20 - trinitro
13. nov. 2004 17:56
LOL !!!
Hvaa,,,, jeg kan måske få fat i en
celeron 600Mhz, 256mb sd ram og 10gb hdd, der medfølger originalt windows 98 samt diverse software pakker,,
Du må få den få den for 1000kr, så kan du jo sælge den videre for 2000kr,,, ROFLMAO !!!!!
Gravatar #21 - trinitro
13. nov. 2004 18:09
Hmm, forresten syntes jeg faktisk at det er lidt lamt at du vil snyde nogen så groft ??? tænkte lige på at det kunne være at der rent faktisk var en stakkels uvidende sjæl der gav dig 2k, for det der skrammel som max er 400kr vær,,, !!!

Det er sikkert dig der sider og skriver bilka anoncerne og kalder en 3,2Ghz p4 samt radeon 9550pro for ''high end'' ?!?!?

Og nej 500mhz compaq er ikke godt nok som kontor comp, medmindre man er tilhænger af ufatteligt lange svartider,,,desuden er 500mhz er noget nær minimumskravene for overhovedet at kunne bruge sådan noget som windows xp..??
Gravatar #22 - amokk
14. nov. 2004 02:29
hvad fanden er der sket med layoutete på newz?

jeg er godt nok stiv og har været til sølvbryllup men det ser anderledes ud, og JA jeg har kigget i sourcen så det er ikke bare fordi jeg er stiv... HVAD SKER DER?
Gravatar #23 - layer
17. nov. 2004 07:44
Folk kan jo købe eller lade værre, tvinger skuda ingen på livet, til at købe den.

Men ar kigget på pakken, 97 står der for office....

Jeg beskæftiger mig selv med de nyeste, så kan ikek rigtig huske de ældre versioner... delsuden er jeg ligeglad med hvad du kan skaffe, en compaq ligger n ormalt også i højere prisklasse, da man kan få support, osv. Prisen bestemmer jeg, og ingen andre.

Delsuden er pentium 3 bedre end AMDs celeron...

O JO den fungerer fint som kontor pc, kører enda med Win XP på dne lige nu, den er dejlig stabil - selv i spil...

alle har bare en ide om, at en pc absolut skla være over 3 GHZ for at være fin...

Min egen derhjemme er ikek mere end 2,5 og fungerer perfekt, samt klarer de nyeste spil - det er enda med plus.
Gravatar #24 - TWFH
17. nov. 2004 09:13
layer:
Delsuden er pentium 3 bedre end AMDs celeron...

Yes, for AMD har jo lavet Celeron...

alle har bare en ide om, at en pc absolut skla være over 3 GHZ for at være fin...

Næh - den skal bare ikke være på 500MHz og have væsentligt mere RAM hvis du vil køre WinXP.

Iøvrigt, hvad havde du regnet med? Du sætter et system til salg på en nørd-side - til overpris. Indirekte flamebait er hvad det er.
Gravatar #25 - trinitro
17. nov. 2004 10:48
Okay, Layer...
1. nej AMD har ikke lavet celeron
2. nej Compaq er overprissede PC'er som generalt er kendt for at være extremt ustabile.
3. nej, du arbejder ikke med nogen som helst form for IT eller hardware, eller også er du åbenbart extremt inkompetent til dit fag.
Gravatar #26 - amokk
17. nov. 2004 11:56
Men ar kigget på pakken, 97 står der for office....

WOW, mon ikke du skulle have gjort det allerede da du skrev annoncen øverst? så havde du nok sparet en del spørgsmål osv.

Jeg beskæftiger mig selv med de nyeste,

og deraf din enorme viden om IT?

Min egen derhjemme er ikek mere end 2,5 og fungerer perfekt, samt klarer de nyeste spil - det er enda med plus.

hvis du mener vores holdning er sådan, og din egen er meget bedre, så sæt da din 2.5 GHz PC til salg, og behold din 500 MHz compaq, man har jo ikke brug for mere, som du selv siger!

en compaq ligger n ormalt også i højere prisklasse, da man kan få support, osv.

på en 4-5 år gammel compaq? hmmm okay... men nu er det ikke ligefrem et argument at bruge på et nørd-forum "hey betal mere for min PC; der er nemlig support med!"

Prisen bestemmer jeg, og ingen andre.

"med den indstilling skal du da nok få solgt den hurtigt! NOOOOT!"
Gravatar #27 - The-Lone-Gunman
17. nov. 2004 12:53
@layer

Folk som dig, gør at man skammer sig over at være menneske. Vil du ikke venligst bare gå væk, og blive væk?
Gravatar #28 - layer
19. nov. 2004 08:34
jammen tak for bemærkningerne....!
Gravatar #29 - layer
19. nov. 2004 08:35
d er nok det mest usæriøse forum jeg nogensinde har besøgt...
Gravatar #30 - TWFH
19. nov. 2004 09:21
#27: Super flot post, flere barnlige personlige angreb er nemlig lige hvad Newz.dk trænger til. Ganske vist opfordrer han mere eller (især) mindre til at blive flamet - spørgsmålet er så, om folk er modne nok til at holde sig i skindet.

layer skrev:
d er nok det mest usæriøse forum jeg nogensinde har besøgt...
Du mener det mest useriøse forum du nogensinde har besøgt, KUN for at sælge din outdatede computer til overpris? Du kunne jo evt. have undersøgt hvad prislejet for et sådant brugt system ligger i først - din pris ville jeg slet ikke overveje, den er hamrende urealistisk, og der er åbenbart en del der lader sig direkte provokere af den slags.
Gravatar #31 - buch
21. nov. 2004 15:36
jeg vil godt ha din computer men jeg skal ha mindst 300 kr for at ta imod den
Gravatar #32 - asger_ss
27. maj 2005 08:54
vil sku også sige at det er meget i overkanten, solgte vel selv en som var dobbelt så god til en pris af 1500,- og jeg var da lykkelig for... man kan sku ikke regne med at få samme pris for en computer som man købte den for efter 4-5 år
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login