mboost-dp1

Brug for en smugle hjælp her.

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
30. jul. 2007 15:58
Hey, så sidder jeg i et lille dilema, og for en gangs skyld vil jeg tillade mig at være lidt seriøs. Jeg er både mac og pc ejer, og skal til at købe en ny pc. Men, jeg kan ikke finde et eneste kabinet jeg ikke hader mere end Bush(dobbelt tydigt), bortset fra Apple Kabinetter. Jeg er selv i besiddelse af et gammelt G4, dog ikke det pæneste af dem, som jeg ville smide det i, men fandme om der ikke er andre måder det bliver smidt i på. Så jeg tænkte jeg ville be newz om hjælp.

Nogen der kan hjælpe mig med at få købt/lavet/bygget et apple kabinet til en pc, eller i det mindste bare noget der ser pænt ud...

Yours Truely.

Sephy..
Gravatar #2 - freesoft
30. jul. 2007 17:40
Jeg har lige bestilt et Antec Sonata Designer kabinet, men før det nok først i morgen eller onsdag, så kan ikke sige så meget om hvordan det ser ud, udover på billede.
Men uden at vide hvordan Apple's kabinetter ser ud (og gider ikke lige undersøge det nu), så synes jeg da ikke det er så grimt igen.
Gravatar #3 - Acro
30. jul. 2007 17:54
#1 Sephiroth:
Godt nok koster design, men det må du vel vide, når du har Apple-produkter. Hvis du vil ofre penge på det, så kan jeg dog kun anbefale dette Lian Li.
Gravatar #4 - Norrah
30. jul. 2007 18:15
Skal jeg ikke kunne sige, men pc-kabinetter har en dårlig vane med at være lavet af den dårlige form for plastik. Apple bruger også plastik self. men gør meget ud af at det føles rigtig og ikke billigt, for der er ikke noget værere end et produkt der giver efter bare man rør det.

Er derfor meget glad for mineraler, men det er sjældent de gennemføre det, coolermaster havde engang en god vane med at skabe æstetisk kvalitet. Men de er gået helt amok her i fatility perioden. Hvor alt er ækelt og vulgært.

Men Apple derimod, har nogle kabinetter der er gennemført på mere end en måde, specielt deres G4-G5 linie er til at savle over.

Tænker specifikt på Quick Silver og G5 kabinettet, som dog ikke er det skønneste, men det er gennemført rent. Og behageligt at se på.
Gravatar #5 - Norrah
30. jul. 2007 18:19
ARGH, hvordan retter man i det man har skrevet? hvad fanden har i tænkt på newz.dk?

anyway post #4 var til #2 Freesoft

#3 og acro ja design koster, men jeg er villig til at betale prisen hvis det er det jeg vil ha', jeg skyer ingen midler så længe jeg er tilfreds med det produkt jeg køber. Men jeg ligger ofte meget ressearch i det før jeg køber. Mit skrivebord tog mig 6 måneder at finde, og måtte da også af med en del tusinde kroner, men er tilfreds. Min kontor stol er en helt anden sag, er tilfreds, og den falder i det mindste ikke i værdi, men 7.000kr gjorde ondt, men som sagt vil du ha det nok, så køb det!!
Gravatar #6 - themuss
31. jul. 2007 01:18
Nå ja det er sandt Apple gør en masse for at kabinetterne ser godt ud....BAH.

Såvidt jeg husker så kabinetterne på deres sammenbyggede skærm+comp skrækkelige ud efter nogle måneder.

Der opstod knæk i det gennemsigtige plastic og de ville ikke tage dem tilbage.

.... Men ok, det var før OSX-hypen og alle fanboysne dukkede op, så I er undskyldt.
Gravatar #7 - iphase
1. aug. 2007 21:30
MacBook Pro 17" med alt hvad den kan trække af extra dimser, er top nice skulle jeg lige hilse og sige. :D
Og syntes da også at Seph har ret, der er lidt røv over pc kabinetter for tiden, de nye Tower servere fra mac, har det spødeste design, ville ønske man kunne købe dem.
Gravatar #8 - Norrah
2. aug. 2007 10:48
Har allerede købt en MacBook Pro, fantastisk maskine, men skal bruge en stationær. I dette tilfælde en quadcore core 2 duo. Og det skal desværre være en pc.
Men har fundet et Lian Li Kabinet jeg kan købe der er pænt, det er ikke apple, men de prøver da på at gøre det efter. specielt på det her. Tak til Acro for at intruducere mig til dem. Men det koster også lige 2.000kr og jeg skal til sverige for at få det. Yeah! Er godt nok i hellerup lige nu, og ret tæt på, men det er stadig sverige.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login