mboost-dp1
Billig Parfume!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
#7 hehe ja og nørder lugter af sved eller bruger axe/rexona/adidas osv... hehehehe
#6 efter som det er dig der vil sælge, må du da sørge for at dine potentielle kunder får informationen serveret... det er da ikke ligefrem god reklame, at bede folk om at skrive til dig med spørgsmål...
smid dog det materiale du har, op på nettet eller herinde!
#6 efter som det er dig der vil sælge, må du da sørge for at dine potentielle kunder får informationen serveret... det er da ikke ligefrem god reklame, at bede folk om at skrive til dig med spørgsmål...
smid dog det materiale du har, op på nettet eller herinde!
du forstår ikke mit budskab...
hvis folk skal være interesserede i at købe noget hos dig, SÅ GØR DET LET FOR DEM! dvs. læg din liste her eller et andet sted på nettet, og skriv de informationer som du synes er vigtige...
det du laver nu, svarer til at man laver en butik med en mur foran, og hvis folk vil vide hvad butikken sælger, skal de kravle over muren først... tror de de får nogen kunder?
jeg siger det blot for din egen skyld...
hvis folk skal være interesserede i at købe noget hos dig, SÅ GØR DET LET FOR DEM! dvs. læg din liste her eller et andet sted på nettet, og skriv de informationer som du synes er vigtige...
det du laver nu, svarer til at man laver en butik med en mur foran, og hvis folk vil vide hvad butikken sælger, skal de kravle over muren først... tror de de får nogen kunder?
jeg siger det blot for din egen skyld...
hmmm hvis der er nogen der køber noget vil jeg gerne høre om det er det rigtige parfume i får eller det er noget kopi stads
:)
:)
Jean Paul Gaultier - Jean Paul Gaultier
Armani - Agua di Gio (H)
Armani - Emporio Him
er gode parfumer men jeg skal fanme ikke have noge billigt sprøjt og du kan ikke fortælle mig at det er den ægtevare til de priser hvis at jeg køber noget billigt bliver det i prag til 50 kr men prøv at gå ind og køb en ny Jean Paul Gaultier og stil den så op imod den "kopi" parfume hvis at de stadig lugter ens kan vi måske snakke
Armani - Agua di Gio (H)
Armani - Emporio Him
er gode parfumer men jeg skal fanme ikke have noge billigt sprøjt og du kan ikke fortælle mig at det er den ægtevare til de priser hvis at jeg køber noget billigt bliver det i prag til 50 kr men prøv at gå ind og køb en ny Jean Paul Gaultier og stil den så op imod den "kopi" parfume hvis at de stadig lugter ens kan vi måske snakke
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.