mboost-dp1

Billig IBM Thinkpad søges

Gå til bund
Gravatar #1 - Xanthia
19. feb. 2003 06:23
Jeg leder efter en billig skrivemaskine, en ældre IBM Thinkpad foretrækkes, men andre alternativer vil selvfølgelig også være velkomne.

Jeg er fløjtende ligeglad med batteriets tilstand, bare der følger en strømforsyning til en stikkontakt eller noget med.

Havde selv forestillet mig en pris på en 3-500kr, som sagt er jeg ude efter en ældre maskine så jeg har ikke en speficik liste med systemkrav, bare den kan boote win95 eller ihf 3.11 op og køre et skriveprogram op er det tilfredsstillende.

Jeg kan kontaktes via <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A> om nødvendigt, men henvendelser rettet direkte til mig gennem denne side ville være det mest behagelige.

Vil lige til sidst gøre det klart, at det er en køreklar maskine jeg er ude efter; tilbud på maskiner hvor skærmen mangler, musen ikke virker o.lign. har ingen interesse.
Gravatar #2 - H.E.R.O.
19. feb. 2003 07:19
ældre bmw søges.
jeg vil give 10 kr for den og den skal kunne holde til at køre ca 200 km om dagen de næste 5 år
desuden skal den være 100 % i orden så jeg ikke har udgifter ved næste syn.

GET REAL!
Gravatar #3 - Gruesome
19. feb. 2003 07:33

Nu må du fandme snart styre dig med dine idiotiske indlæg. Det er ikke utænkeligt at folk vil sælge en gammel skrammel spand som de har haft stående.

Men så langt har du vel ikke tænkt?
Gravatar #4 - klyde_snot
19. feb. 2003 07:42
Hvad med en IBM 386 DX 16MHz 2MB RAM 30MB HDD ESDI MCA Portable VGA. Den har intet batteri men kan tillsluttes stik kontakten. Har så vidt jeg husker Win 95 Og PC DOS, en del spil (Wolfenstein og andet). Plus Wordperfekt - et eller andet meget gammelt nummer.

Minimum 10000 Kr, grundet Arkæologisk og antik værdi!
Gravatar #5 - Xanthia
19. feb. 2003 11:31
#4 det kan vi da sagtens snakke nærmere om, de 10000kr skal vi nok se lidt på, men hvad angår specifikationer lyder det som et super godt bud på hvad jeg er på udkig efter

#2 skrub ud af mit forum hvis det er det mest seriøse du har at byde på
Gravatar #6 - funkymonkey
19. feb. 2003 12:58
Måske skulle du lige feje for egen dør, inden du beder andre om at opføre sig ordentligt, tag f.eks et nyt indlæg som dette http://www.newz.dk/forum_item.php?id=24243 (indlæg #2)
Gravatar #7 - Xanthia
19. feb. 2003 13:05

for det første er der forskel på fora, for det andet kan jeg ikke se et bedre forslag fra din side
Gravatar #8 - Wolly
21. feb. 2003 23:04
hehe... så kan du lære det Xanthia :-)
Gravatar #9 - Lynge
13. mar. 2003 08:58
Funky, slap dog lige af dér. Synes Xanthias indlæg var harmløst i forhold til det crap H.E.R.O. skriver. H.E.R.O. sviner, Xanthia joker! forskel? det tror jeg nok!

Pak nu den perfiditet væk. Stop flame og alle er glade!
Gravatar #10 - Xanthia
31. mar. 2003 18:29
Har lige købt en ganske nuttet 66MHz IBM Bærbar for 400kr. Godt nok med et smadret batteri, men med en sød lille strømforsyning på ca ½kg :)

/forum slut herfra
Gravatar #11 - The-Lone-Gunman
31. mar. 2003 20:35

Skal vi væde på det ikke er slut? :P

---
btw. hvorfor er JEG aldrig blevet flamet af Hektor :(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login