mboost-dp1
[b]SnydeKoder til SEX[/b]
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg kan huske koden til Mortal Kombat på en super nintendo
Select - rød knap - blå knap - venstre - højre - ned ned - op op.
eller var det højre først ?
Select - rød knap - blå knap - venstre - højre - ned ned - op op.
eller var det højre først ?
#4 MiniatureZeus: Ja
#6 Dreadnought: You are technically correct, the best kind of correct, but what does it mean? And how do you do it?
#7 Trylleklovn: Den virker ikke tro mig, desuden fik jeg engang at vide af en meget fuld mand, at man aldrig skulle få et blowjob mens man spiller computer. Det går bare ikke..
#6 Dreadnought: You are technically correct, the best kind of correct, but what does it mean? And how do you do it?
#7 Trylleklovn: Den virker ikke tro mig, desuden fik jeg engang at vide af en meget fuld mand, at man aldrig skulle få et blowjob mens man spiller computer. Det går bare ikke..
Fejlen er dobbelt posting, med samme Post nummer. Lavede den 2 gange, ved at clicke ret hurtigt på indsend. Men som jeg nævnte ser de ud til at forsvinde af sig selv.
Men tilbage til bilen, er selv i hellerup og der var bare en person der godt kunne havde været dig der blev brændt af på strandvejen af en porsche, som så samtidig var dum nok til at spille smart over for min saab. Kunne da havde været sjovt at nævne man var ham der moonede dig.
Men tilbage til bilen, er selv i hellerup og der var bare en person der godt kunne havde været dig der blev brændt af på strandvejen af en porsche, som så samtidig var dum nok til at spille smart over for min saab. Kunne da havde været sjovt at nævne man var ham der moonede dig.
og med rettelser mente jeg tilføjelser...
fantastisk jeg er nød til at lave en ekstra post for det... :)
anyway for ikke at spilde pladsen, og fordi jeg er lettere træt, kan jeg nævne lidt om hvad der sker lige nu. Jeg sidder og ser ud af vinduet. Der sker ikke ret meget... en Jaguar XK køre fordi, det er en af naboerne... blade falder... et pindsvin bliver ved med at tænde for udelyset. Hvordan det kan lade sig gøre ved jeg ikke..
Jeg tager en dyb indånding, jeg lugter lidt afat jeg ikke har været i bad mand. Man kan høre uret tikke, et s-tog køre forbi. i det fjerne...
Fortsættelse følger
fantastisk jeg er nød til at lave en ekstra post for det... :)
anyway for ikke at spilde pladsen, og fordi jeg er lettere træt, kan jeg nævne lidt om hvad der sker lige nu. Jeg sidder og ser ud af vinduet. Der sker ikke ret meget... en Jaguar XK køre fordi, det er en af naboerne... blade falder... et pindsvin bliver ved med at tænde for udelyset. Hvordan det kan lade sig gøre ved jeg ikke..
Jeg tager en dyb indånding, jeg lugter lidt af
Fortsættelse følger
Okay, så må jeg vel hellere kom ud med den.
Denne kode er ikke så kompliceret igen.
Du skal dog havde en kæreste i forvejen for at den virker.
okay:
Boll først med dame 1, altså ikke din kæreste men dame 1 skal havde seksuel erfaring.
Boll derefter med dame 2, og husk at lære noget nyt.
Lav en Trekant med de to damer. Og sug så meget erfaring til dig som muligt.
Boll nu med din kæreste og husk at bruge alt hvad du har lært. Hvis du endda gør det i rap, så vil det forbedre dit spil
Dumb din [b]"eks"[b] og gå fra hende, har du gjort det ordenligt har du nu uendeligt ressurce af sex med hende.
Denne kode er ikke så kompliceret igen.
Du skal dog havde en kæreste i forvejen for at den virker.
okay:
Boll først med dame 1, altså ikke din kæreste men dame 1 skal havde seksuel erfaring.
Boll derefter med dame 2, og husk at lære noget nyt.
Lav en Trekant med de to damer. Og sug så meget erfaring til dig som muligt.
Boll nu med din kæreste og husk at bruge alt hvad du har lært. Hvis du endda gør det i rap, så vil det forbedre dit spil
Dumb din [b]"eks"[b] og gå fra hende, har du gjort det ordenligt har du nu uendeligt ressurce af sex med hende.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.