mboost-dp1
B/S: ATOZ EZgo mini pc
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Da jeg har forsøgt mig med at lave denne mini-pc om til en slags htpc, med meget lidt held, pga. mine ekstremt ringe linux skills og utolmodighed, sælger jeg den nu så jeg kan købe en xbox med modchip i. Den byttes også gerne direkte til en xbox, med chip.
Se beskrivelse og billeder her.
http://www.mastersofit.com/ez-go_atoz.htm
Det er en p3 1Ghz med 128MB RAM. 20GB disk og DVD.
Det skal lige nævnes at da jeg skiftede disk i den, kom til at knække nogle af de der åndsvage plastik modhager der holde nogle af siderne tæt sammen, men kan ikke se det hvis den står stille på et bord, men hvis man løfter de forkerte sted så "gaber" den en millimeter i den ene side. Kan limes, men så bliver det bare svært at åbne den igen ;)
Ang. evt. bytte, så gør det ikke noget hvis din x-box ikke har controllere eller noget andet, bare boxen virker og har chip, resten har jeg masser af, ridser og sårn' er jeg ligeglad med.
skriv til [email protected]
Jeg er i Ølstykke på Sjælland, og er villig til at køre inden for rimelig afstand.
Se beskrivelse og billeder her.
http://www.mastersofit.com/ez-go_atoz.htm
Det er en p3 1Ghz med 128MB RAM. 20GB disk og DVD.
Det skal lige nævnes at da jeg skiftede disk i den, kom til at knække nogle af de der åndsvage plastik modhager der holde nogle af siderne tæt sammen, men kan ikke se det hvis den står stille på et bord, men hvis man løfter de forkerte sted så "gaber" den en millimeter i den ene side. Kan limes, men så bliver det bare svært at åbne den igen ;)
Ang. evt. bytte, så gør det ikke noget hvis din x-box ikke har controllere eller noget andet, bare boxen virker og har chip, resten har jeg masser af, ridser og sårn' er jeg ligeglad med.
skriv til [email protected]
Jeg er i Ølstykke på Sjælland, og er villig til at køre inden for rimelig afstand.
hvilken xboks snakker vi om ? :) har en xbox liggende og en chip der endnu ikke er sat i :D + 2 controllere og en 5 spil ;) kan tilføje at det har kørt maks 100 timer
kontakt [email protected]
kontakt [email protected]
hmm, min mail er gået ned :( prøv om du kan kontakte mig over msn. [email protected] en af de næste par dage ;) skal li finde chippen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.