mboost-dp1

B: psp for Wii

Gå til bund
Gravatar #1 - iphase
22. jul. 2007 15:48
Vil høre om nogen er intresseret i at bytte en wii for en psp.

Jeg har:

-ny psp, spillet på et par gange (syntes ikke lige det var mig).
-UMD spil : Splintercell
-2stk sony memory stick 2gb og 4gb
-Firmware ændret så den kan spille downloadede spil og film.
jeg har en lilel bunke spil på et par dvd'er som kan medfølge.
-PSP neopren lomme med rem
-Global(r) Høretelefoner med remote til psp
-extra long life batteri
-lader
-på skærmen er monteret sikkerhedsfilm så man undgår ridser og andre småskader på den.

Skriver gerne under på at den ikke er stjållet, og går også gerne til politiet og får dette verificeret hvis det er nødvendigt.
Gravatar #2 - gentox
22. jul. 2007 18:42

Skriver gerne under på at den ikke er stjållet, og går også gerne til politiet og får dette verificeret hvis det er nødvendigt.
Kan regne ud at du ikke har en kvittering?
Men det bliver nu heller ikke mig du skal bytte med, selvom jeg har en Wii.

Du skal bare være klar over at grafikken ikke er meget bedre end det du ser på en PS2, og at remoten virker bedst på en afstand fra 1,5 meter til 2,5 meter.
For mig er den begrænsning lidt mystisk, da der skal være god afstand mellem dem der spiller(gerne en armslængde), og der kan være 4 på samtidigt, og ved visse downloadede titler op til 5.

Så ikke en fejlfri maskine, men sjov :)
Gravatar #3 - sjohansendavid
22. jul. 2007 19:10
Hva er en Wii
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
22. jul. 2007 19:37

Hvor har du været det sidste års tid?
Gravatar #5 - iphase
23. jul. 2007 06:28

Ja jeg har ikke kvittering da den er købt i thailand i Siam Paragon (dvs. ikke kopi vare). Jeg har betalt lige så meget for den som den koster herhjemme, da elektronik i de fleste tilfælde ikke er billigere dernede, men sony world wide warranty gælde nevertheless.

Okay, var ikke klar over at Wii havde de små underligheder, men det generer mig skam ikke, da PSP'en var en gave til min lillebror, men jeg ændrede mening og syntes han skulle have en Wii i stedet, da han ikke er så gammel (en lille efternøler bastard ;).

Men jeg bytter da også gerne for en xbox 360 :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login