mboost-dp1
2400 baud modems købes
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg står og mangler nogle 2400 baud modems ( gerne eksterne ) Hvis i kan hjælpe mig så lad mig endelig høre fra dig :-)
Hvad faen skal du med 2400 baud modemmer?
Det kunne lyde som et interesant projekt at få forklaret, hvis du altså må tale om det ;-)
Det kunne lyde som et interesant projekt at få forklaret, hvis du altså må tale om det ;-)
Kan checke om vi stadig har det, eller om det er røget ud - men kan være jeg har et full length isa modem liggende, hvor hurtigt det er ved jeg dog ikke, men hurtigt er det ihvertfald ikke.
Kunne iøvrigt godt tænke mig at vide hvorfor det kun må være 2400 baud - da hurtigere modems jo godt kan køre med kun 2400 baud.
Kunne iøvrigt godt tænke mig at vide hvorfor det kun må være 2400 baud - da hurtigere modems jo godt kan køre med kun 2400 baud.
#10 -
Det er kommandoer du kan benytte i forbindelse med modemmet - jeg må tilstå at det er meget lang tid siden at jeg sidst har rodet med den slags, så jeg er ikke 100% sikker på at man kan styre hastigheden med modemmet på den måde.
Men du kan evt. prøve at google efter init string, så skulle du nok kunne finde noget.
Det er kommandoer du kan benytte i forbindelse med modemmet - jeg må tilstå at det er meget lang tid siden at jeg sidst har rodet med den slags, så jeg er ikke 100% sikker på at man kan styre hastigheden med modemmet på den måde.
Men du kan evt. prøve at google efter init string, så skulle du nok kunne finde noget.
Du kan godt bestemme hvilken hastighed modem'et skal initiere med via init strenge. Mener dog også at de fleste OS har mulighed for at definere det manuelt. Kan man ihvertfald på OS/2 og Amiga OS 1.3, 2.x og 3.x.
mon ik der kan læses noget om det her? http://en.wikipedia.org/wiki/Hayes_AT_command_set
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.