mboost-dp1
1gb MP3 til salg ------tråden ikke tilladt bøsser/homo:D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg siger undskyld den dag du har beviser for at jeg skulle have foretaget mig noget som helst snyd imod dig.
zacho hvad er grunden til at du blander dig i tråden =?
er du forelsket i trylleklovn ?? det skulle men tro når du beskytter ham så meget
er du forelsket i trylleklovn ?? det skulle men tro når du beskytter ham så meget
analgusten: Hvorfor bliver du ved med at skrive herinde hva' hva' hva'??? Er det fordi du er forelsket i os alle sammen hva' hva'?
Er det det eneste come-back du har?
analgusten: Hvorfor bliver du ved med at skrive herinde hva' hva' hva'??? Er det fordi du er forelsket i os alle sammen hva' hva'?
Er det det eneste come-back du har?
#166 Pt. tyder det på at der er noget mere du (Anelguso) ikke har fattet.
Well, jeg regner med de smed dig ud af bosnien pga. din forfærdelige opførsel. Bare rolig, newz.dk er ikke meget anderledes. Bortset fra at vi snakker dansk.
Gæt hvem der copy pastede og følte sig rimelig dum...
Newz sjoveste tråd:
http://newz.dk/forum/item/71288
Gæt hvem der copy pastede og følte sig rimelig dum...
Newz sjoveste tråd:
http://newz.dk/forum/item/71288
Jeg kan godt se selvironi ikke er brugt så ofte herinde...
_JEG_ følte mig dum fordi jeg copy pastede linket i browseren og ikke kom nogen steder :P
Jeg kan godt se selvironi ikke er brugt så ofte herinde...
_JEG_ følte mig dum fordi jeg copy pastede linket i browseren og ikke kom nogen steder :P
#176, du kunne jo bryde spændingen og lave en liste over de ting du ikke helt forstår.
Vi er mange der vil være taknemlige for en sådan service. ;)
Vi er mange der vil være taknemlige for en sådan service. ;)
Jeg fortrød altså alligevel at bytte en alienware computer med din 1gb "mp3".
Undskyld jeg offentliggjorde din adresse. Jeg er meget ked af det :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Eller er jeg?
PS. Hvis du vil bytte så skriv i PM. Bliver altid glad for beskeder fra dig Anelguso
Undskyld jeg offentliggjorde din adresse. Jeg er meget ked af det :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Eller er jeg?
PS. Hvis du vil bytte så skriv i PM. Bliver altid glad for beskeder fra dig Anelguso
Seriøst, var han dum nok til at tro at du ville bytte en alienware, med et uspecificeret produkt?
Seriøst, var han dum nok til at tro at du ville bytte en alienware, med et uspecificeret produkt?
Lad mig citere Hektor:
Jeg har så mødt spassere og potteplanter, der var smartere end dig ...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.