mboost-dp1

Vi søger dansk tekniker til vores hardwaresupport i Dell Sverige

Gå til bund
Gravatar #1 - amokk
18. aug. 2004 20:22
LOL de kunne starte med at få nogle danskere i DK afdelingen og sende de svenskere som sidder nu, til sverige...

Jeg har flere gange ringet, bla. for at bestille bluetooth modul og for at få rep. min PC og der var det 2/3 gange en svensker man talte med...
Gravatar #2 - Wolly
18. aug. 2004 20:59
LOL ja du siger sq noget!!!
Gravatar #3 - Acro
19. aug. 2004 05:30
Dells danske supportafdeling er i Sverige, hvor også svenskere og nordmænd sidder. Det kan da også være ligegyldigt, hvilken nationalitet man taler med, når man på den ene eller anden måde kan kommunikere med hinanden.
Gravatar #4 - amokk
19. aug. 2004 09:11
er du klar over hvor svært det er at oplyse sine kreditkort informationer til en svensker... for det første skal man sige hvert ciffer for sig, og for det andet siger han så det hele på svensk når det skal kontrolleres...

én ting er at det er muligt at kommunikere, noget andet er om det er nemt... god kundeservice vil jeg ikke kalde det
Gravatar #5 - Kadann
19. aug. 2004 09:51
#4 -

Hvis du ikke forstår hvad manden siger, er den vel ikke længere end at bede ham om at skifte til engelsk?
Gravatar #6 - amokk
19. aug. 2004 11:57
det burde bare ikke vøre nødvendigt når vi er i danmark og ringer til en dansk afdeling af dell
Gravatar #7 - Wolly
19. aug. 2004 16:28
Jeg synes det er yderst kritisabelt at man ikke kan få dansk talende support på udstyr man har givet flere tusinde kroner for!!! Og i særdeleshed når det gælder et så stort firma som Dell.
Gravatar #8 - madsd
20. aug. 2004 10:28
Dells' (danske) Tekniske Support er i Danmark. Og det har den været i et stykke tid.. ca. 1 år tror jeg.
Gravatar #9 - Kadann
20. aug. 2004 10:33
#6 -

Sådan er der jo så meget.. hvis du er en dansk bruger af et Apple-produkt, er du heller ikke 100% sikker på at få en dansk supporter i røret, hvis du henvender dig til dem via telefonen.

Hvis det er et stort problem, kan man jo evt. klage til dem, eller måske overveje at lægge sine penge et andet sted.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login