mboost-dp1
Søger Lære Plads Som ElektronikFagtekniker.
Hej..
Jeg er Studeren på første år som ElektronikFagTekniker og søger en Læreplads Fra ca.01-02-2003..
Jeg kan Kontaktes på <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A> Eller icq : 162552967.
Så hvis i har en Ledig Læreplads Vil jeg gerne høre Fra jer..
Hilsen Gnome.
Jeg er Studeren på første år som ElektronikFagTekniker og søger en Læreplads Fra ca.01-02-2003..
Jeg kan Kontaktes på <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A> Eller icq : 162552967.
Så hvis i har en Ledig Læreplads Vil jeg gerne høre Fra jer..
Hilsen Gnome.
Kneppeligknep.
Tag fat i dit lokale EUC-center, de har lister med firmaer.
Ellers tag den gule tlf-bog og leg rainman indtil du finder en passende kategori :-)
BR
Izo
Tag fat i dit lokale EUC-center, de har lister med firmaer.
Ellers tag den gule tlf-bog og leg rainman indtil du finder en passende kategori :-)
BR
Izo
Du skal nok lige skrive i ansøgningen, at det er den uddannelse der før hed elektronik mekaniker, ikke alle firmaer ved at den har skifet navn. Ellers tror de måske bare at det er en elektronik tekniker.
Skriv:
Hej
Jeg er studerende på første år som elektronikfag-tekniker og søger en læreplads fra d. 01-02-2003 eller i det tidsområde.
Jeg kan kontaktes på <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A> eller på icq: 162552967.
Så hvis I har en ledig læreplads vil jeg gerne høre fra Jer.
Hilsen Gnome.
Så skal du se løjer. Man kan jo ikke ansætte en analfabetisk grønlændertransnarkobøsse. Det tror jeg mange i dette indlæg kan holde med mig i.
Hej
Jeg er studerende på første år som elektronikfag-tekniker og søger en læreplads fra d. 01-02-2003 eller i det tidsområde.
Jeg kan kontaktes på <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A> eller på icq: 162552967.
Hilsen Gnome.
Så skal du se løjer. Man kan jo ikke ansætte en analfabetisk grønlændertransnarkobøsse. Det tror jeg mange i dette indlæg kan holde med mig i.
Skriv:
Hej
Jeg kan kontaktes på [email protected] eller på icq: 162552967.
----
burde det ikke være
Skriv:
Hej
Jeg er studerende på første år og jeg søger en læreplads som elektronikfag-tekniker fra d. 01-02-2003 eller i det tidsområde.
-
:p
Skriv:
Hej
----
burde det ikke være
Skriv:
Hej
Jeg er studerende på første år og jeg søger en læreplads som elektronikfag-tekniker fra d. 01-02-2003 eller i det tidsområde.
-
:p
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Jobs
Gå til bund