mboost-dp1

Skeptisk til MLM?

Gå til bund
Gravatar #1 - Damsgaard
9. sep. 2003 14:30
Ikke så rart siden det skrives så mye negativt om det..
Men jeg er også veldig nysgjerrig å bestemte meg derfor å undersøke de forskjellige selskapene og deres drivere/Gründerne nøye!
Etter mye lesing av aviser,reklame,forum og i forskjellige register har jeg kommet fra til at Eurosmart sitt konsept virker mest troverdig! Først og fremst pga deres Gründerne og drivere Erik Øveren og Roy Kvamme som begge blant annet har sin bakgrunn fra Telenor Konsernet.
Roy Kvamme har jobbet med salg og markedsføring i 15 år og har blannt annet bakgrunn fra Telenor konsernet, StepStone og Tele Danmark.
Medgründer Erik Øveren har hatt en høy stilling i Telenor Business Solution i 16 år med ansvar for store internasjonale prosjekter
Thomas Kvamme har jobbet med applikasjonsutvikling i 15 år og drift av IT systemer i 10 år og har sin bakgrunn fra et av verdens største oljeselskaper.
Eurosmart er et Norsk firma som ligger i Norge med Norske eiere og Norske drivere. Eurosmart er registrert i Brønnøysundregisteret og følger Norske lover og regler!
Jeg ble med under et team som heter Team Scandinavia som har egene internettsider som innholder debatt forum, chatt og andre hjelpemidler til sine medlemmer. Jeg ble medlem nr 2400 ogetterellerannet, noe som er veldig tidlig i et MLM selskap, dette betyr at jeg har store muligheter til å tjene gode penger! Alle som blir med under meg vil få mange nye medlemmer under seg i sine "ben" fra meg og de som er over meg igjen!

Får mere informasjon om Eurosmart sjekk linken under:

http://members.eurosmart.no/DAMSGAARD

Å bli medlem i Eurosmart koster ikke noe særlig mere enn det du bruker på en fuktig by tur ;-)
Vis du har spørsmål angående Eurosmart så ikke nøl med å sende meg en mail og jeg vil hjelpe deg så godt jeg kan!!

[email protected]
Gravatar #2 - Xanthia
9. sep. 2003 23:28

Ved du hvad jeg syns mester?

Jeg syns det lyder som om Eurosmart er lidt for smart og især lidt for pyramideformet til mig.

Men pøj pøj med dine og eventuelle nye medlemmers "store muligheter til å tjene gode penger" alligevel:)

edit: Nu har jeg gentagne gange læst teksten på denne del af den side du henviser til igennem. Og ligemeget hvordan jeg vender og drejer det, kan jeg ikke forstå hvad i alverden billedet af den BMW har med resten af indholdet at gøre. Hvad har jeg overset?
Gravatar #3 - Xanthia
9. sep. 2003 23:49
Nåeh ja for pokker, my bad:)

Havde slet ikke tænkt på sammenhængen mellem den leasingbil i vil stille til rådighed for master medlemmerne, og så billedet af BMW'en (som BMW tilsyneladende har nappet direkte fra din side:)
Gravatar #4 - dragev
21. sep. 2003 13:18
Hei Xanthia.
Nå kan du se bilder av den første BMW-en som ble utdelt - den er rå. Se bildene her www.shoppingsenter.com

mvh
Vegard
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login