mboost-dp1

TDC fibernet - erfaringer

Gå til bund
Gravatar #1 - Thinq
7. mar. 2010 15:49
Jeg flytter snart med familien til et hus med indlagt DONGTDC Fibernet og skal til at vælge udbyder. Til pakkeløsninger med tv, telefoni og internet er der så vidt jeg kan gennemskue p.t. følgende fire udbydere:

Smilecontent
Dansk Bredbaand
FastTV
Bolig:Net

De har stort set samme produkter, men priserne varierer noget, og jeg ville derfor høre om der er nogen der har gode/dårlige erfaringer med firmaerne - specifikt på fibernettet eller bare generelt.
Gravatar #2 - Frandsen
7. mar. 2010 18:19
Jeg har haft dårlig erfaring med SmileContent som jeg på ingen måde kan anbefale. Deres afdelinger snakker overhoved ikke sammen, så hvis du får et problem tager det uger at fixe.

Konkret skete der det at forsyningsnettet i mit område blev liberaliseret og andre konkurenter fik sit indtog, deriblandt SC. På papiret virkede de overbevisende, med gode priser og pæne hjemmesider og oversigter vi fik ind af døren.

Der blev bestilt og Dansk Bredbånd som vi havde før, blev meldt opsagt. Selve bestillingen tog 5 min, men derfra gik det satme ned af bakke!

Udstyret der blev tilsendt var i flere omgange enten mangelfuldt eller forkert og skulle frem og tilbage. Dernæst, før vi overhoved havde fået hverken internet eller TV-pakker op og køre hævede de penge, og endda forkerte højere beløb end aftalt!

Det hele endte med at vi efter 1½ måned hvor der intet var sket andet end dårlige forklaringer og adskillige opkald og mail afbrød aftalen og vendte tilbage til DB som endda fordi vi havde meddelt at vi ville skifte tilbød bedre priser end hvad SC kunne.

Først efter 3 måneder blev det sidste regnskab gjort færdig og vi fik vores penge tilbage. For det ikke skal være løgn, fik vi i forbindelse med kontakten med DB af vide at SC aldrig havde sat selve konverteringen igang! Det ville altså have taget meget lang tid før vi havde fået internet eller tv hos dem.
Gravatar #3 - Frandsen
7. mar. 2010 18:21
Jeg har selv haft DB i lidt over 3 år og andre i min familie har haft dem i flere år også. De fungere uden problemer, og i de 3 år kunne jeg tælle på under én hånd de gange mit net har været nede!

De er måske ikke billigst, men service og kvalitet følger til gengæld med!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login