Men i disse tider hvor LGBTQASDERTVCX få lov til at have legale meninger, hvorfor må der ikke holdes JUUUUUUUl i oktober. Jeg synes du undertrykker mine følelser.
Men du går meget op i tid. Tid er noget relativt, siger ham der fysik-manden. I disse juletider er det ekstra muligt at komme i julestemning. Sig det højt: JEG ELSKER JUL
Eller også var den kinesiske grænsekontrol inde og tjekke hans adfærd på diverse sociale medier samt chat-tråde og valgte at tilbageholde ham for en sikkerheds skyld
Det jeg jeg ikke helt sikker på. Hvis vi antager at de brugte google translate til oversættelse af hans indlæg på nette, så givet det helle mening!!!! En gang smed jeg et langt indlæg fra CBM i translate og det kom et svar: 42
Der findes kun 3 personer, der nogensinde har forstået spørgsmålet til svaret 42. En britisk videnskabsmand, der er død, en tysk prins, der er blevet sindssyg og så dig og du har glemt det....
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund