mboost-dp1

HDMI converter

Gå til bund
Gravatar #1 - Slettet Bruger [1778819264]
25. jan. 2010 20:34
Findes der nogen HDMI -> Expresscard 34 eller HDMI til USB convetere derude? som også er til at stole på?

Ovevejer at finde ud af om jeg kan bruge min bærbars skærm til min PS3 hvis jeg er ude af huset så jeg ikke skal slæbe tv'et med også.
Gravatar #2 - 3214N
25. jan. 2010 20:38
Hvad med en lille monitor?
Gravatar #3 - nielsbuus
25. jan. 2010 20:40
Hvis du er ude af huset og har et sted hvor der er strøm til din PS3, så er der nok også et fjernsyn til din PS3.

Uden at vide det, så tvivler jeg kraftigt på produktet findes. USB 2.0 har slet slet ikke båndbredde nok til at håndtere et indkommende ukomprimeret HD signal (fra HDMI).

Mit bedste bud er at du køber en USB tv-tuner og så kobler PS3'en til din bærbar med et almindeligt S-VHS kabel eller Composite. Så er du dog begrænset til analog SD-opløsning (720x576).

Uanset hvad, så tror jeg du skal være forberedt på at der, hvis du finder en "HDMI-tuner", vil være en betragteligt forsinkelse på billedet. Der har der i hvert fald været på de tv-tunere jeg har prøvet, hvilket gør dem uegnet til spil, da man ikke kan spille andet end Skærmtrolden Hugo når der er 1-2 sekunders forsinkelse i billedet.

Gravatar #4 - Slettet Bruger [1778819264]
25. jan. 2010 20:54
Hm, jo der er ét tv, men den er optaget xD det er bare noget bøvl at skulle skrue mit tv ned fra væggen -.-

Hm, har en normal pc monitor. men Min Xbox gad ikke vise billede på den, dengang jeg havde sådan en.

Måske jeg lige skulle finde en HDMI til DVI bandit først. en billigere test end at smide penge efter sådan en converter.
Gravatar #5 - røvskæg
25. jan. 2010 21:16
laeg en kabale.
Gravatar #6 - Slettet Bruger [1778819264]
25. jan. 2010 21:19
Du oprettede en bruger for at...

No way

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login