mboost-dp1
Zen Portable Media Center
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
hvilken af disse modeller er der tale om? http://www.dvdpriser.dk/Listproducts.asp?ID=351&am...
hvad med kvittering?
hvor gammel er den?
varens stand, ridser eller løse plader?
hvor kan den evt. afhentes?
vil gerne se nogen billeder af den, så jeg kan se dens stand- hvis dette er muligt.
hvad med kvittering?
hvor gammel er den?
varens stand, ridser eller løse plader?
hvor kan den evt. afhentes?
vil gerne se nogen billeder af den, så jeg kan se dens stand- hvis dette er muligt.
jeg mener ikke jeg har kvitteringen, men jeg skal nok lige kigge efter den.
Jeg har haft den 6 måneder tror jeg, men har aldrig brugt den rigtig. så standen er næsten som ny, dvs. ingen ridsler løse plader eller noget. den befinder sig i Aalborg. jeg har ikke rigtig mulighed for at få nogle billeder af den, men jeg skal da se hvad jeg kan gøre.
De 3 modeller du linker til ligner den alle sammen :D så jeg tror bare de har fået oprettet 3 af den samme på dvdpriser, med forskellig priser som du kan se.
Jeg har haft den 6 måneder tror jeg, men har aldrig brugt den rigtig. så standen er næsten som ny, dvs. ingen ridsler løse plader eller noget. den befinder sig i Aalborg. jeg har ikke rigtig mulighed for at få nogle billeder af den, men jeg skal da se hvad jeg kan gøre.
De 3 modeller du linker til ligner den alle sammen :D så jeg tror bare de har fået oprettet 3 af den samme på dvdpriser, med forskellig priser som du kan se.
jeg gav 2899.- og fandt ud af jeg købte den for cirka 11 måneder siden, så ikke helt 6 måneder som jeg sagde først...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.