mboost-dp1

Xbox 360 med det hele sælges!

Gå til bund
Gravatar #1 - casperlauge
21. mar. 2007 08:15
Følgende udstyr hører med: 20gb harddisk, 1 kontroller med ledning og 2 trådløse kontrollere + genopladelige batterier og ladestation, component kabel (til afspilning i HD kvalitet). Spil: 2006 Fifa World Cup, Burnout Revenge, Call Of Duty 3, Dead Or Alive 4, Far Cry - Instincts Predator, Gears Of War, Lord Of The Rings - The Battle For Middle-Earth 2, Need For Speed - Most Wanted, Pro Evolution Soccer 6, Saint's Row, The Elder Scrolls 4 - Oblivion (Collectors Edition). Alt fint velholdt og ingen skrammer eller fejl. Den sælges da jeg skal være far til juni og ikke har tiden rigtig mere desværre. den er fra foråret 2006, dog mangler jeg desværre kvitteringen så derfor sælger jeg den for 3500 kr, hvilket jeg selv synes er en ret god pris. Skriv endelig med jeres bud!
Gravatar #2 - tgr
21. mar. 2007 08:21
Mmh klart, du sælger den fordi du vil have fat i den her:

Xbox 360 Elite

;)
Gravatar #3 - casperlauge
21. mar. 2007 08:23
Hmm næ faktisk ikke, så skulle det hellere være den nye Nintendo Wii hvis jeg skulle have noget andet end dag, men jeg har ikke tiden mere med snart 2 små børn i huset, desværre
Gravatar #4 - trylleklovn
21. mar. 2007 08:36
Så du sælger din konsol.. fordi du får børn???
Gravatar #5 - casperlauge
21. mar. 2007 08:44
Ja og fordi jeg i forvejen ikke bruger den særlig meget.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login