mboost-dp1
Vurdering af gxf kort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hejsa
Jeg har 2 stk Geforce 2 MX grafikkort som jeg ikke bruger. Derfor tænkte jeg, at de måske kunne sælges. Jeg ved godt at de er gamle, men det kunne jo være.... Måske til en server?
Grafikkort nr.1
ASUS AGP-7100
32 mb RAM
Der medfølger original æske og software !
Grafikkort nr.2
Jeg er ikke sikker på mærket, men jeg tror det er et Point of View(så vidt jeg husker)
32 mb RAM
Tv-Out
Begge kort fejler ikke noget og har bare ligget i en ækse gemt væk i mit værelse. De har selvfølgelig også været pakke ind i anti-statisk pose.
Nogen der vil fortælle hvad de er værd? Evt. nogen i kbh området som vil købe dem? Eller bare det ene?
På forhånd tak.
Jeg har 2 stk Geforce 2 MX grafikkort som jeg ikke bruger. Derfor tænkte jeg, at de måske kunne sælges. Jeg ved godt at de er gamle, men det kunne jo være.... Måske til en server?
Grafikkort nr.1
ASUS AGP-7100
32 mb RAM
Der medfølger original æske og software !
Grafikkort nr.2
Jeg er ikke sikker på mærket, men jeg tror det er et Point of View(så vidt jeg husker)
32 mb RAM
Tv-Out
Begge kort fejler ikke noget og har bare ligget i en ækse gemt væk i mit værelse. De har selvfølgelig også været pakke ind i anti-statisk pose.
Nogen der vil fortælle hvad de er værd? Evt. nogen i kbh området som vil købe dem? Eller bare det ene?
På forhånd tak.
skal siges at jeg har set lignede kort til 100.- for et par måneder siden i merlin, så du skal ikke forvente det voldsomme
Et ASUS-7100 til 100kr? Det lyder underligt, så vidt jeg ved koster et nyt 400kr cirka.
Men hvad er de værd?
Men hvad er de værd?
Hmmm.. Ikke meget.. Man kan få tilsvarende kort til 250 kr ny. Er kort nr. 2 agp eller pci?? Hvis det er pci er jeg måske interesseret...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.