mboost-dp1
V: Dell Ltitude D600
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hey..
Her om et halvt års tid når eksamen er overstået får jeg tilbudt en bærbar skole pc (En PC vi har fået udleveret fra skolen) og vil egenligt lige høre om det kan betale sig at købe den. Jeg ved at det selvf. ikke er muligt at give et præcist svar på hvad den er værd til den tid, så hvad vil i tro den kunne indbringe i dag?
det handler om en Dell Latitude D600.
Processor: Pentium-M (Banias) 1.4GHz
Display: 14.1" SXGA (1400x1050) screen
Video: ATI Radeon Mobility 9000 w/32 MB DDR
Hard drive: Hitachi Travelstar 40GB 5400rpm HDD
Centrino teknologi osv..
Et review sf maskinen
Mvh
Her om et halvt års tid når eksamen er overstået får jeg tilbudt en bærbar skole pc (En PC vi har fået udleveret fra skolen) og vil egenligt lige høre om det kan betale sig at købe den. Jeg ved at det selvf. ikke er muligt at give et præcist svar på hvad den er værd til den tid, så hvad vil i tro den kunne indbringe i dag?
det handler om en Dell Latitude D600.
Processor: Pentium-M (Banias) 1.4GHz
Display: 14.1" SXGA (1400x1050) screen
Video: ATI Radeon Mobility 9000 w/32 MB DDR
Hard drive: Hitachi Travelstar 40GB 5400rpm HDD
Centrino teknologi osv..
Et review sf maskinen
Mvh
Tja så er prisen nede i 2500, fra den dag de starter med at skifte udstyr i maskinerne giver jeg den ikke længere end maks 2 års levetid. Det er ca. den levetid mine har haft efter at de blev åbnet første gang på certificeret værksted og de sidste år var reelt set ikke stabile over en længere periode.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.