mboost-dp1

Sony HAR-D1000 Super cd-afspiller/audio recorder

Gå til bund
Gravatar #1 - kimkholst
21. dec. 2004 14:08
Sony HAR-D1000 Harddisk Recorder/CD Afspiller sælges til højeste bydende eller byttes med nyere bærbar i god stand.

Specs:
New concept combined hard disc drive/CD deck
40GB hard disc drive (stores 500 - 600 CDs)
Record from CD or pC to hard drive
High speed CD to HD copying (x2)
PC-Link kit supplied with M-Crew software
Easy to edit controls. Search by album, track, artist or keyword
Connect via Control A1 to Sony mega changer for rapid synchronised recording
CD database = download song titles from internet database

Der medfølger alle manualer, 5 meter USB kabel til PC link, Fjernbetjening og M-crew software.
Kvitteringen er desværre bortkommet men jeg skriver gerne en ny.

Afspilleren står som ny 100% uden ridser eller defekter kun ca 1år gammel.

Ny pris er 8500kr

Pris 4000kr incl porto eller afhentet (Fyn)

Ring 31203414
eller
E-mail [email protected]
Gravatar #2 - amokk
25. dec. 2004 20:49
ikke for at være en lyseslukker, men tror nu ikke lige et nørd-forum er stedet at sælge sådan noget... det apparat du taler om her, kan jo ikke andet end folks computere kan i forvejen, og de fleste nørder som har et anlæg, har i forvejen en PC sat til dette...

men prøv på et hifi forum i stedet :-)
Gravatar #3 - kimkholst
26. dec. 2004 12:33
Du kan have lidt ret i det du siger med at det nok ikke er det helt rigtige forum at sætte den tilsalg i.

jeg er da selv "nørd" men selvom jeg har et okay lydkort og har koblet comp på anlæget så er lyd kvaliteten overhovedet ikke på højde med den der jeg sælger.
Dette er bare en mulighed for at købe et hi-fi komponent som ser godt ud og spiller godt.
Der er jo også folk som sælger iPOD her på siden uden problemer fordi det er kvalitet og ser godt ud(+Mode dille)

#Alle Kom med nogle bud så kigger jeg på om de kan accepteres.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login