mboost-dp1
Søges: Tseng ET6000 Grafikkort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har et lige her i min hånd lige nu.
Tseng ET6000 med 2.25 mb ram mener jeg det er. Det er det der er på den standard uden ekstra. Det virker fint har lige taget det ud af en gammel maskine jeg har smidt ud. Kortet er PCI.
Kvittering haves måske endnu, hvis det var nødvendigt :)
Tseng ET6000 med 2.25 mb ram mener jeg det er. Det er det der er på den standard uden ekstra. Det virker fint har lige taget det ud af en gammel maskine jeg har smidt ud. Kortet er PCI.
Kvittering haves måske endnu, hvis det var nødvendigt :)
Det virker tip top og har aldrig virket bedre..
Jeg har som sagt lige taget det ud af en maskine der kørte da den maskinge skulle ud da jeg havde fået ny server.. drivere har jeg skam ikke men det kan vel findes. Hvis det er nødvendigt..
Jeg har som sagt lige taget det ud af en maskine der kørte da den maskinge skulle ud da jeg havde fået ny server.. drivere har jeg skam ikke men det kan vel findes. Hvis det er nødvendigt..
Matrox Millennium 8 MB WRAM
Er der nogle der ligger inde med dette kort og vil skaffe sig af med det så vil jeg gerne købe det.
Er der nogle der ligger inde med dette kort og vil skaffe sig af med det så vil jeg gerne købe det.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.