mboost-dp1

Scsi diske falder igen i pris!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - CyberQ
2. aug. 2001 11:08
Scsi diske falder igen i pris!!!2. stk Ibm Scsi Ultrastar hardiske (9,1 Gb stykket) altså 18,2 Gb samlet. 1.stk splinternyt scsi 68 pins kabel. 1. stk. Adaptech 2940 Uw2 Scsi controller Må desværre sætte prisen ned da jeg VIRKELIG mangler penge <B> NU 2000 FOR DET HELE [/b]
Gravatar #2 - Lauer
2. aug. 2001 21:50
har du prøvet QXL?Hey, hvad med at sætte dem på QXL. Der er lige lidt flere der måske mangler sådanne diske. Jeg kunne selv godt tænke mig dem til en server, men jeg har ikke lige 2000 kr :(
Gravatar #3 - CyberQ
3. aug. 2001 15:26
Ingen dårlig IdeDet vil jeg prøve =) Tak for tippet Hvis du er intereserret er jeg da til at forhandle med =)
Gravatar #4 - Lauer
4. aug. 2001 03:29
Det var så lidtMen øhh, SCSI-diske er ikke lige min sag til min stationære, da jeg gerne vil have en lydløs PC, hvilken den er ny :) Så det skulle være til en server, men der mangler jeg så lige resten af computeren. Så sorry, det er nok ikke lige mig du kan sælge dem til.
Gravatar #5 - CyberQ
5. aug. 2001 10:47
Helt okayDet er bare helt iorden, men hvis du falder over nogen der har lidt interesse så må du meget gerne kontakte mig, jeg er på randen til fallit *gg* Men det vil ihvertfald være en stor tjeneste
Gravatar #6 - ZeFFeZ
2. sep. 2001 12:14
Tjah.. jeg mangler også bare lige de 2k. har ledt efter scsi diske længe. (problemet ligge i jeg kun har UW controller selv, og UW diske koster en jetjager som nye (2500 for 9gb)
/ZeFFeZ
Gravatar #7 - Disky
27. sep. 2001 11:46
CyberQ:

Har du dem endnu ?

Hvis ja, hvad for scsi type er diskene ?
Gravatar #8 - CyberQ
1. okt. 2001 18:04
De er desværre blevet solgt, de havde også været til salg længe
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login