mboost-dp1

Salg: Intel Celeron coppermine computer.

Gå til bund
Gravatar #1 - CyberQ
29. maj 2001 10:13
Salg: Intel Celeron coppermine computer. Jeg er helt deprimeret over at skulle sælge min super maskine, men penge det er der meget hårdt brug for, jeg har flækket en Intel Celeron comppermine (den nye grønne processor hvis nogen er i tvivl) med en golden orb køler, sammen med et Asus p3v4x bundkort + 128 mb pc100 sdram og Tnt2 ultra graffik kort (32 Mb) Der er brænder + slot-in cdrom drev og støjsvagt kabinet, harddisk kan jeg desværre ikke sælg med, men den er også kun på 8 gig. Maskinen er en standard 600 Mhz, men jeg har kørt med den i 4 måneder på 945 Mhz, og det virker bare, den er kølet perfekt og har aldrig været over 28 grader. Hvis der er nogen der er interesserede så skriv lige til mig, så må vi se, jeg vil ikke sætte nogen fast pris endnu, men et par tusind skal der vel på bordet. ICQ# 54651445
Gravatar #2 - CyberQ
11. jun. 2001 12:14
Solgt!Så blev dyret solgt, mindre uheld med forsendelsen, post danmark er nogle svin med pakker, grrrrrrrrr. hader post danmark nu *gg*
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login