mboost-dp1

Salg af Mini-K Mp3 afspiller, 512 MB

Gå til bund
Gravatar #1 - Walbinger
30. sep. 2005 12:28
Hej, jeg har en Mini-K mp3 afspiller til salg.

Den er magen til den Mini-K der er angivet under Mp3 afspillere herinde på siden. Det er den nederste hvis man finder Mini-K afspillerne. Den hedder Mini-K IDA.

Kunne ik lige få lov til at linke herinde, men hvis i er i tvivl så spørg endelig.

Min har 512 MB hukommelse og er ikke blå, men sølvfarvet/grå. Den er købt for ca. 10 mdr. siden, men har kun været anvendt ganske få gange i løbet af sommeren. Det lille stykke plastisk som beskytter displayet mod ridser mv, sidder stadig på, og der er ingen ridser eller andre ting på afspilleren.

Den har radio mv. og kabler så den kan kobles til en cd afspiller medfølger. Derudover medfølger 2 sæt høreteleoner. Et sportssæt (værdi 300 kr) samt et almindeligt. Der er indbygget radio mv, samt digital radiotuner. Displayet kan vise 5-6 forskellige farver, bl.a. rød, blå, gul, grøn, hvid mv.
USB kabel medfølger naturligvis også.
Original indpakning medfølger samt batterier.

Den har mange små finesser, bl.a. forskellige musik genrer mv, samt en masse andre ting.

Priside: 900 kr.

Bemærk at der er 512 MB hukommelse, så der er plads til en del sange.
Hvis folk er interesseret, så meld venligst tilbage. I kan også kontakte mig på min mail [email protected]

PS. Den er så god som ny, kun anvendt få gange....

Vh Lasse

er i interesseret, skriv på [email protected]
Gravatar #2 - amokk
30. sep. 2005 12:33
"Den er magen til den Mini-K der er angivet under Mp3 afspillere herinde på siden."

herinde på siden?

Der er vist nogen der cross-poster deres salgsannoncer på mange sites, med hovedet under armen :-p
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login