mboost-dp1
Sælger flere computere. Bla. god bærbar + software
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg sælger mine tre computere i en samlet pakke. Der er tale om to laptops og en stationær:
laptop 1, gammel ibm thinkpad:
150 mhz.
2 gb hd
80 mb ram
netkort
cdrom og diskette drev (cdrom drevet virker ikke så godt mere, men kan sagtens bruges)
laptop 2, zepto 4040 næsten ny i meget god stand:
1,4 ghz celeron m
512 mb ram (400 mhz)
40 gb hd
intel extreme grapichs 2 64 mb ram
netkort
infrarød
dvd/cd-rw drev
stationær:
450 mhz
256 mb ram
4 gb hd
6 gb hd
netkort
skærm
mus
tastatur
Du kan (hvis du gider) få office 2003, condition zero og en windows 98 licens med.
Der følger ikke windows med på nogen af computerne, men jeg vil med glæde installere ubuntu linux på alle computerne?
Du kan få det hele til 5000 kr (jeg sælger kun samlet da jeg selv skal have penge til en ny bærbar computer).
laptop 1, gammel ibm thinkpad:
150 mhz.
2 gb hd
80 mb ram
netkort
cdrom og diskette drev (cdrom drevet virker ikke så godt mere, men kan sagtens bruges)
laptop 2, zepto 4040 næsten ny i meget god stand:
1,4 ghz celeron m
512 mb ram (400 mhz)
40 gb hd
intel extreme grapichs 2 64 mb ram
netkort
infrarød
dvd/cd-rw drev
stationær:
450 mhz
256 mb ram
4 gb hd
6 gb hd
netkort
skærm
mus
tastatur
Du kan (hvis du gider) få office 2003, condition zero og en windows 98 licens med.
Der følger ikke windows med på nogen af computerne, men jeg vil med glæde installere ubuntu linux på alle computerne?
Du kan få det hele til 5000 kr (jeg sælger kun samlet da jeg selv skal have penge til en ny bærbar computer).
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.