mboost-dp1
S: Xbox med 11(12) spil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Har en sort Xbox tilsalg.
Den er købt i Juli/Juni 2005 og fejler intet! Virker 100% perfect.
Der medfølger 3 org. Xbox Controller S (den nye slags), kabler, org. xbox live headset og følgende spil:
# Project Gotham Racing 2
# Halo 2
# Halo 1 (uden org. case, da det fulgte med xboxen)
# Midtown Madness 3 (uden org. case, da det fulgte med xboxen)
# RainbowSix 3
# Richard Burns Rallye
# Need For Speed: Underground 2
# Medal of Honor: Rising Sun
# Sega GT2002
# Driver 3
# True Crime: Streets of New York
# The Hobbit
# (Ekstra PGR 2, uden case, fulgte med xbox live kit)
Alle spil virker, er 100% Originale og er uden ridser (Læs: passet godt på :))
Sælger pga. at jeg simpelhen ikke for den brugt, da newz.dk stjæler al min tid! ;)
Køber betaler fragt omkostninger, men kan afhentes i Køge.
har ikke nogen kvitt, da jeg har fået smidt den væk :( Men skriver meget gerne en faktura.
Pris: 4.099kr (nypris ca.: 12.000kr)
prisen kan forhandles!
Den er købt i Juli/Juni 2005 og fejler intet! Virker 100% perfect.
Der medfølger 3 org. Xbox Controller S (den nye slags), kabler, org. xbox live headset og følgende spil:
# Project Gotham Racing 2
# Halo 2
# Halo 1 (uden org. case, da det fulgte med xboxen)
# Midtown Madness 3 (uden org. case, da det fulgte med xboxen)
# RainbowSix 3
# Richard Burns Rallye
# Need For Speed: Underground 2
# Medal of Honor: Rising Sun
# Sega GT2002
# Driver 3
# True Crime: Streets of New York
# The Hobbit
# (Ekstra PGR 2, uden case, fulgte med xbox live kit)
Alle spil virker, er 100% Originale og er uden ridser (Læs: passet godt på :))
Sælger pga. at jeg simpelhen ikke for den brugt, da newz.dk stjæler al min tid! ;)
Køber betaler fragt omkostninger, men kan afhentes i Køge.
har ikke nogen kvitt, da jeg har fået smidt den væk :( Men skriver meget gerne en faktura.
Pris: 4.099kr (nypris ca.: 12.000kr)
prisen kan forhandles!
ikke for noget, men vi sælger en sort xbox HELT ny for 999.- + at spillene koster omkring 99.- fra ny af, inkl. nogle af de spil du nævner. såå ved ikke om du kan få det der får den, hvis folk er kloge nok til at kigge på hvad sådan en fætter koster. spillene er faldet en del.
ikke for at lokke folk ind til os :D
TSK TSK TSK f_o_n_a
og det er ikke noget reklame....
ikke for at lokke folk ind til os :D
TSK TSK TSK f_o_n_a
og det er ikke noget reklame....
hehe ja ved godt det var en dyr pris, men fik den til salg på Ebay.com og fik $754.57(lige knapt 4600kr, fik også 2 ekstra controllere med og 2 nye spil) for den i en budrunde!! Så var da åbenbart meget god til at lokke :P
Men det er fandme dyrt at sende sådan en elektronik pakke på 12kilo til Australien: 1.081kr for express!!!! også en papkasse til 54 kr og noget bombeplast til 35kr! men whatever det var køberen som betalte!
Men den er altså ikke til salg mere... :D
Men det er fandme dyrt at sende sådan en elektronik pakke på 12kilo til Australien: 1.081kr for express!!!! også en papkasse til 54 kr og noget bombeplast til 35kr! men whatever det var køberen som betalte!
Men den er altså ikke til salg mere... :D
hehe Tak,
Faktisk utroligt mange som bød, iforhold til hvad jeg havde regnet med... omkring 32, og det funker jo bare på ebay.com, ik lige som qxl, som jeg næsten altid har haft problemer med... :S
Men for lige at komme ind på emnet, så er Ebay.com virkelig et rigtig godt sted at handle elektronik, nu har jeg købt mange ting derfra (omkring 50 vel) og kun 2 ting er blevet stoppet i tolden, den ene med et 26" LCD tv, hvor jeg skulle betale 12% af prisen. Og ALLE tingene har altid været i god stand! Det gælder bare om at kigge sig godt om, og lad være med at byde/købe noget hvor sælger ikke virker specielt troværdig... Man kan jo f.ex. godt regne ud at en 7mdr gammel iPod har ridser!!
Og mange gange kan man virkelig sparer penge!
så til alle dem som tøver: KOM IGANG!!
Faktisk utroligt mange som bød, iforhold til hvad jeg havde regnet med... omkring 32, og det funker jo bare på ebay.com, ik lige som qxl, som jeg næsten altid har haft problemer med... :S
Men for lige at komme ind på emnet, så er Ebay.com virkelig et rigtig godt sted at handle elektronik, nu har jeg købt mange ting derfra (omkring 50 vel) og kun 2 ting er blevet stoppet i tolden, den ene med et 26" LCD tv, hvor jeg skulle betale 12% af prisen. Og ALLE tingene har altid været i god stand! Det gælder bare om at kigge sig godt om, og lad være med at byde/købe noget hvor sælger ikke virker specielt troværdig... Man kan jo f.ex. godt regne ud at en 7mdr gammel iPod har ridser!!
Og mange gange kan man virkelig sparer penge!
så til alle dem som tøver: KOM IGANG!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.