mboost-dp1

S: USB Kopvarmer - nørdgave #1

Gå til bund
Gravatar #1 - michaelkjaersgaard
25. dec. 2004 14:46
Skulle bruge sådan et par til en "elske/hade"-gave til et par venner...
Desværre kunne jeg ikke finde dem til en pris der var til at betale uden
man skulle købe flere af gangen, så nu har jeg 4 til at ligge jeg nu vil forsøge at sælge herigennem..

Dem der er til salg er altså spritnye, stadig i original indpakning og har aldrig været brugt.

Se billede: http://vindenand.dk/websho1.jpg

Pris: 75 kr. + porto 15 kr. (eller afhentning i postnr. 9510)

Smid mig en mail ( [email protected] ) eller post her hvis du er interesseret.. Har som sagt 4 stk., så hold dig ikke tilbage selv om (op til 3) andre interesserede købere har postet før dig :)
Gravatar #2 - Svindleren
26. dec. 2004 17:49
har det ikke været postet før ?
Gravatar #3 - michaelkjaersgaard
26. dec. 2004 18:07
Jo, men satte prisen ned til omtrent hvad jeg selv gav for dem, for nu er jeg efterhånden ved at være træt af at have dem liggende i skabet.

Valgte så at oprette en ny tråd i stedet for at fortsætte den gamle, håber det er i orden.

Stadig 3 stk. tilbage :)
Gravatar #4 - guld
29. dec. 2004 12:16
Har du 2 stk tilbage??
Gravatar #5 - michaelkjaersgaard
30. dec. 2004 11:06
Ja det har jeg egentlig, men har sådan set også fået mail fra 2 interesserede købere hhv. i går og i forgårs som jeg så ikke har hørt mere fra siden... Men indtil videre regner jeg med dem som købere, og i så fald har jeg desværre ikke flere tilbage.

I modsat fald skal jeg nok lige poste herinde igen...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login