mboost-dp1
S: Sony CPD-G200 & Medion MD 9048
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Min CRT skærm, en Sony CPD-G200 17" med en max opløsning på 1600 x 1200 / 75 Hz, som jeg ikke nænner at smide ud. Den har 2 skærmindgange og en knap til at skifte mellem de 2 indgange på skærmen. Den mest professionelle serie de lavede i CRT skærme dengang. Den har tjent mig godt og ville høre om der måske var nogle interesserede herinde som ville give mig en lille skilling for den. Fulde specifikationer kan læses på nedenstående link
popup med fuld produktblad
Medion MD 9048 wireless Audio/Video system
Ufo lignende trådløse sendere, som ifølge pakken kan sende 100 m på 2.4 GHz frekvensområdet. Brugte det kun kort, da jeg efterfølgende købte en Apple Airport Express, som dækkede mine trådløse musikbehov. Fungerede upåklageligt den måneds tid jeg brugte den. Den har Phono og Composit indgang til henholdsvis audio og video. Brugt den i en 4 værelses lejlighed og der var ingen problemer med signalet. Nu står de bare i skabet og samler støv.
link med billede
Bud modtages, men forebeholder mig retten til ikke at sælge, hvis de er for lave :) Rent geografisk befinder begge dele sig i Århus C området.
// Poul
popup med fuld produktblad
Medion MD 9048 wireless Audio/Video system
Ufo lignende trådløse sendere, som ifølge pakken kan sende 100 m på 2.4 GHz frekvensområdet. Brugte det kun kort, da jeg efterfølgende købte en Apple Airport Express, som dækkede mine trådløse musikbehov. Fungerede upåklageligt den måneds tid jeg brugte den. Den har Phono og Composit indgang til henholdsvis audio og video. Brugt den i en 4 værelses lejlighed og der var ingen problemer med signalet. Nu står de bare i skabet og samler støv.
link med billede
Bud modtages, men forebeholder mig retten til ikke at sælge, hvis de er for lave :) Rent geografisk befinder begge dele sig i Århus C området.
// Poul
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.