mboost-dp1
S: pc og server
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Sælges Dell power edge 1550 1U rack server med rails og 2x4GB scsi. god til alle mulige server formål.
pris sølle 500kr.
Sælges PC.
Intel P4 2,6GHz HT
Abit IC7-MAX3 (top fedt mobo med alt hvad man kunen ønske sig)
1GB HyperX PC3500 RAM
120GB SATA MAxtor disk 7200RPM
2x 40GB WD Raptor Diske som kan sættes i RAID
Zalman Faltality CPU cooler
DVD-ROM samt CD-r Brænder
Intet grafik kort (Kan leveres med Saphire Geforce 6800 GT Grafik kort.)
KAn ikke huske hvad mærke kabinettet er, men det er det fedeste kabinet jeg ever har haft, der kan sidde mange ting i (tower), og der er 6 lydæmpende harddisk ophæng, og seperat luft flow to harddiskene. Der er store lydsvage kabinet blæsere, som fungerer rigtigt godt, og en 500W kvalitets strømforsyning.
Det kan leveres med windows xp home på for få ekstra penge.
JEg tilbyder også installations service hvis du selv har licenser til XP pro eller Vista (Den kører Vista Ultimate RTM, uden problemer, kan spille Counter Strike på den).
Pris ide 2000kr kom med et bud. jeg skal bare sælge den for at dække nogle af udgifterne til den nye. :)
pris sølle 500kr.
Sælges PC.
Intel P4 2,6GHz HT
Abit IC7-MAX3 (top fedt mobo med alt hvad man kunen ønske sig)
1GB HyperX PC3500 RAM
120GB SATA MAxtor disk 7200RPM
2x 40GB WD Raptor Diske som kan sættes i RAID
Zalman Faltality CPU cooler
DVD-ROM samt CD-r Brænder
Intet grafik kort (Kan leveres med Saphire Geforce 6800 GT Grafik kort.)
KAn ikke huske hvad mærke kabinettet er, men det er det fedeste kabinet jeg ever har haft, der kan sidde mange ting i (tower), og der er 6 lydæmpende harddisk ophæng, og seperat luft flow to harddiskene. Der er store lydsvage kabinet blæsere, som fungerer rigtigt godt, og en 500W kvalitets strømforsyning.
Det kan leveres med windows xp home på for få ekstra penge.
JEg tilbyder også installations service hvis du selv har licenser til XP pro eller Vista (Den kører Vista Ultimate RTM, uden problemer, kan spille Counter Strike på den).
Pris ide 2000kr kom med et bud. jeg skal bare sælge den for at dække nogle af udgifterne til den nye. :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.