mboost-dp1

S: Dell Power Edge 1550 1U Rack server med Rails.

Gå til bund
Gravatar #1 - iphase
26. jun. 2006 19:36
Sælger min server som jeg købte brugt i december 05, da jeg aldrig fik brugt den, den står bare og feder den i min stue. Vil du købe den så kom med et bud, gav 2000 for den i december fra et firma.

Har ikke gjort det mindste med den, så aner faktisk ikek lige hvad der er i af ram, men gætter på der ihvertfald er de 512 den skulle være født med, den har været firewall, så pga de var paranoide har jeg ikek fået diske med, men har sat 2x 9.1GB compaq diske i den som skulle virke helt fint.

SPECIFICATIONS:
Pentium III/933 processor, ServerWorks ServerSet III HE-SL chipset, 512Mb of 133MHz SDRAM expandable to 2Gb, Adaptec AIC-7899G Ultra160 SCSI chipset, 3 Ç 9.1Gb Seagate Cheetah Ultra160 hard disks in hot-plug carriers, two Intel Pro100+ adaptor chipsets, Dell PERC 3/DCL PCI RAID controller card with 64Mb of cache memory, 24x TEAC CD-ROM, ATi Rage XL graphics chipset with 4Mb of memory, Intel Pro100+ server adaptor PCI card, rack kit included. Dell Server Assistant, FAST and OpenManage software bundled.

P.S. Jeg tager til Kina en uges tid Onsdag Aften, så hvis du byder og grne vl have den hurtigt, så skal det nok ske før da ;) Den er at hente i Ølstykke, for et godt bud levere jeg den inden for 30KM

Jeg har også en masse sprut hvis i hellere vil have sådan noget? (Chiva 12 års, Malibu, Beefeater Gin, Stroh 60, peber vodka, slave whiskey) 900kr hvilket må siges at være billigt.
Gravatar #2 - iphase
27. jun. 2006 16:42
tager på ferie imorgen, så hvis jeg ikke lige svarer, så er det derfor, er tilbage den 5. juli. fra kina land.

email [email protected]
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login