mboost-dp1

S / B: S//E K800i

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
19. mar. 2007 10:48
Hej, Jeg ønsker at sælge (eller forsøge ihvertfald)
min dejlige Sony Ericsson K800i.
Der medfølger kasse, kvittering og headset, samt et Sony Ericsson bluetooth headset (mener det er et HBO-300, men ikke sikker).

Den er i perfekt stand, dog med en mindre (ubetydelig imo) rids på skærmen, men den kan vist nok ordnes hos en urmager (som jeg gladeligt gør, hvis der er nogen som har interesse for mobilen og vil købe den)

Telefonen er 6 måneder gammel, og branded til 3, dvs. at 3's logo står foran (der hvor der normalt står Cyber-Shot) og der er 3 software på. Softwaren kan dog nemt omstilles til den originale uden at garantien ryger, og dette kan jeg også gøre. (gøres hos telecare i København bl.a.)

Af keyfeatures kan bl.a. nævnes:
* super godt 3.2 mPix kamera med autofokus,
* MP3 afspiller
* RSS funktion
* Blog funktion
* 3G med video samtale
og meget andet...

Den kan afhentes i: Køge, Dalby og Holbæk.

Jeg sælger den fordi, at jeg gerne vil have en symbian telefon som P990i (som jeg meget gerne vil bytte med, evt. med penge også) da vi skal til at programmere Symbian programmer på skolen.

Pris: Giv et bud!

Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge den, og bla bla... Den er ikke sat til salg andre steder endnu, men hvis jeg gør det, så skriver jeg det i denne post.
Gravatar #2 - MiniatureZeus
19. mar. 2007 11:05
hov lige en tilføjelse:
Jeg bytter mere end gerne med en brugt Sony Ericsson P990i, og meget gerne 3 branded hvis det er!
Gravatar #3 - Svindleren
19. mar. 2007 11:13
vil du bytte med en Samsung D900 og 100 kr ?
Gravatar #4 - amokk
19. mar. 2007 11:24
hvad siger du til en Nokia 1610 og en gammel P4 køler?
Gravatar #5 - MiniatureZeus
19. mar. 2007 12:00
sat til salg andre steder også nu.
Gravatar #6 - holmen
19. mar. 2007 12:10
Snakkede med min bror, han leder ikke efter telefon mere. Så mit indlæg skal bare ignoreres.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login