mboost-dp1

S: 3 pers. lædersofa (8230)

Gå til bund
Gravatar #1 - zoolook
29. jan. 2006 15:09
Grundet pladsmangel ser jeg mig desværre nødsaget til at sælge min elskede lædersofa.

Fakta: sort læder, HxBxD: ca. 90x190x90 cm, købt i 1999 men er særdeles velholdt og så god som ny. Er ganske blød og behagelig - velegnet til at henslænge sit overdådige luksuslegeme på til en god film!

Billede 1
Billede 2
Billede 3

Prisidé: kr. 1.995,- men alternative, realistiske bud modtages gerne - så byd endelig løs!.

Køber må selv stå for transport, omend jeg gerne giver en hånd med at slæbe den hen til evt. transportmiddel.

Sofaen befinder sig i (8230) Åbyhøj, Århus og kan naturligvis beses efter aftale - send mig evt. en mail eller ring til mobil 61 71 36 65 herom.
Gravatar #2 - zoolook
4. feb. 2006 13:23
Okay, eftersom det har været småt med henvendelser, slår jeg en plovmand af den oprindelige priside. Ergo:

Prisidé: kr. 1.495,-

Jeg giver som sagt gerne en hånd med at bære sofaen, omend køber selv må arrangere egentlig transport; hertil skal det dog siges, at man nok snildt kan hyre en vognmand for et par hundrede kroner.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login