mboost-dp1

S: 2x Maxtor 80GB SATA + WD250GB PATA

Gå til bund
Gravatar #1 - iphase
27. jul. 2006 20:28
Jeg sælger hermed min overflødige diskplads :)

2x 80GB Maxtor SATA diske
1x 250GB Western Digital PATA disk

De leveres formateret med NTFS.
Kan sendes, hentes, bringes.
Jeg er i 3650 Ølstykke og kører i en radius af 30Min.
Jeg tager en tyver extra for kørsel hvis jeg skal bringe.

Pris... Noget fornuftigt, omkring de 600kr havde jeg forestillet mig.
Der er ikke garanti på disse diske da jeg har fået dem som betaling for overarbejde af mit gamle firma hvor jeg ikke arbejder mere.

mail - [email protected]
Gravatar #2 - Corholio
28. jul. 2006 07:37
Hvor længe har diskene været brugt?

Har du interesse i at sælge Maxtor diskene, uden WD-disken?

Måske til en pris på 350 kr, jeg betaler portoen?

Lad mig høre fra dig ;-)

EDIT:
Jeg så du har en tråd kørende om du mangler PC2700 RAM, har rent faktisk noget liggende, kan godt klare 2x256 - skal det indgå i handlen? Hvordan kan vi lige arrangere det, bor i Vejle.
Gravatar #3 - iphase
28. jul. 2006 19:21
WD disken har jeg lige konstateret har en fejl i dens S.M.A.R.T controller, så den er ikke rigtigt aktuel længere.. og jeg huskede forkert, størrelsen på maxtor diskene er:

1x 80GB
1x 160GB

De har ikke været brugt i snart et år, og før det kørte de heller ikke længe. For det meste har de bare siddet i min computer uden strøm til da jeg ikke havde nok til alle diske.

Hvis jeg skal sende skal der betales forud, er ked af at det skal være sådan men jeg har efterhånden betalt for så meget efterkrav og fået en pakke i nakken igen, så er ved at være træt af det.

Jeg skal have 400kr for de to maxtor diske, nu hvor den ene er størrer.

Skriv på min e-mail hvis du stadig er intresseret..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login