mboost-dp1
S: 2 comps + skærm 5k
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Har følgende 2 computere til salg:
Optiplex GX280
Windows XP Pro OEM licens
"Homemade"
Intel P4 2.8 GHz
512MB RAM
2x120GB HD
Nvidia GeForce4 TI4200
Lite-On CD-rom LTN526D
Lite-On CD-rom brænder LTR-48246S
Enten en 15" eller 17" skærm - vælg selv. Kender ikke mærket på nogle af dem.
5k
Homemade maskinen er gammel, men køre helt stabilt.
Dell maskinen er rimeligt ny, fik ikke nogen kvittering da jeg selv købte den. Har været i kontakt med Dell for at tjekke om den var stjålet, hvilket de ikke havde registreret noget om.
Jeg bor på Christianshavn 1411, 10mins fra KBH hovedbanegård. Hvis den skal sendes betaler køber ALLE omkostninger.
Link til dell maskinen. Der er tale om et standard mini tower kabinet.. tror jeg det hedder.. Gælder for begge..
http://www.dell.com/downloads/global/products/opti...
Hvis der er nogen der synes der mangler yderligere detaljer, så post endeligt, så smider jeg det op.
Det sælges KUN samlet, skifter over til bærbar i stedet..
Optiplex GX280
Windows XP Pro OEM licens
"Homemade"
Intel P4 2.8 GHz
512MB RAM
2x120GB HD
Nvidia GeForce4 TI4200
Lite-On CD-rom LTN526D
Lite-On CD-rom brænder LTR-48246S
Enten en 15" eller 17" skærm - vælg selv. Kender ikke mærket på nogle af dem.
5k
Homemade maskinen er gammel, men køre helt stabilt.
Dell maskinen er rimeligt ny, fik ikke nogen kvittering da jeg selv købte den. Har været i kontakt med Dell for at tjekke om den var stjålet, hvilket de ikke havde registreret noget om.
Jeg bor på Christianshavn 1411, 10mins fra KBH hovedbanegård. Hvis den skal sendes betaler køber ALLE omkostninger.
Link til dell maskinen. Der er tale om et standard mini tower kabinet.. tror jeg det hedder.. Gælder for begge..
http://www.dell.com/downloads/global/products/opti...
Hvis der er nogen der synes der mangler yderligere detaljer, så post endeligt, så smider jeg det op.
Det sælges KUN samlet, skifter over til bærbar i stedet..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.