mboost-dp1

råd ang salg til udlandet

Gå til bund
Gravatar #1 - asger_ss
16. maj 2006 21:22
jeg er ved at sælge min computer, jeg har fået følgende henvendelse:

I am love buying your item you placed on papkassen .I will also like if you can withdraw the item from bidding on the papkassen and i shall be making payment for the unit through HSBC BANK OR UNITED BANK .I will also like to confirm with you if you will be able to ship out the item as soon as payment is being confirmed and approved by HSBC BANK OR UNITED BANK , i mean upon receival of approval notification of payment from HSBC BANK OR UNITED BANK .
I will be responsible for the shipping cost of the item on my UPS account (I will be paying for the shipping / transportation cost).
If this will be possible,kindly get back to me with your FINAL ASKING PRICE , CONTACT NAME , ADDRESS AND YOUR TELEPHONE NUMBER TOGETHER WITH YOUR BANK ACCOUNT NUMBER .Let me know your final asking price of the item
THANKS

og nu er jeg i tvivl om dette bare er en som prøver at snyde mig. hvilke forhåndsregler skal jeg tage hvis jeg skal handle med ham? hvis han overføre pengende til min konto, så er det da ikke muligt for ham at trække dem tilbage igen er det?
Gravatar #2 - Azuria
16. maj 2006 21:28
Det er en ny form for nigeria breve... de har været mange gange på qxl...
bare ignorer dem..

Edit:
http://www.qxl.dk/Contents/dk/Help/opslagstavle.ht...
se opslaget fra 21. Oktober 2005
Gravatar #3 - asger_ss
17. maj 2006 08:34
okay takker
Gravatar #4 - scalpel
17. maj 2006 17:01
Idet han benytter HSBC eller United bank over transport med UpS kan han tilbagetrække sin betaling ligeså snart du siger du har afsendt varen. Simpelt, latterligt snyderi der virker... desværre
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login