mboost-dp1

prism/atheros/orinoco trådløst pci ønskes købt

Gå til bund
Gravatar #1 - magnulu
9. okt. 2007 22:48
Hej,

Nogen der har et kort med en af disse chipsets til salgs? Ønsker at lege lidt med kismet, og har desværre købt mig et kort med ralink chipset, der ikke støtter injection.

Nogen der har erfaring med legen? Er nogle chipset at foretrække fremfor andre? Nogen der har prøvet aircrack-ng, såvidt jeg kan se kan det klare sig godt på egen hånd..

Svar her eller stik mig en mail til magnuluSNABELAgmail.com

Tak!
Gravatar #2 - Benjamin Krogh
11. okt. 2007 15:19
kismet + injection? Sidst jeg kiggede var injection ikke på deres feature liste ;)

Aircrack-ng er et rimeligt godt suite af tools der kan bruges til lidt af hvert. Det angreb jeg har haft størst held af er dog helt klart ARP-replay attacks, eller ARP-injection som det også kaldes.

Køb dig et billigt pcmcia kort med atheros, det virker upåklageligt, og det er ret nemt at skille ad, når du skal ind og lodde en ekstra antenne på ;)

Inde på madwifi.org kan du se hvilke chipsets der er i hvilke kort, og hvilke de har support for i deres driver.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login