mboost-dp1
Knækket P4-køler-monteringsrack købes.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har knækket et ben på den sorte køler-monteringsramme omkring cpu'en (socket 478 - P4) så jeg kan ikke få min nye lydløse køler til at sidde fast.
Ingen computerbutikker sælger disse sorte rammer i løssalg, så jeg bliver tvunget til at købe et nyt bundkort hvis det står til dem.
Så hvis du sidder inde med et P4-bundkort med denne sorte køler-monteringsramme, du alligevel ikke bruger til noget, så er jeg mere end interesseret i at købe rammen (evt. hele bundkortet)!
Ring eller skriv med en pris du vil sælge til.
2621 1517
[email protected]
Ingen computerbutikker sælger disse sorte rammer i løssalg, så jeg bliver tvunget til at købe et nyt bundkort hvis det står til dem.
Så hvis du sidder inde med et P4-bundkort med denne sorte køler-monteringsramme, du alligevel ikke bruger til noget, så er jeg mere end interesseret i at købe rammen (evt. hele bundkortet)!
Ring eller skriv med en pris du vil sælge til.
2621 1517
[email protected]
I min desperation fandt jeg en anden løsning. Og en noget dyrere løsning end 4 strips. Desværre. Ved endnu ikke om jeg skal slå til eller ej. 150 kr er også en slags penge.
www.pcsilent.de/en_group_quiet_cpu_cooler_accessories.asp
www.pcsilent.de/en_group_quiet_cpu_cooler_accessories.asp
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.