mboost-dp1
K7600 for et bundkort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
K7600 for et bundkortEr der nogen der er interesseret i at lave et byttehandel. Har CPU(K7600) 0.18micron kan oces til 800 uden noget problemer, the eneste ting der er med den er at jeg har solderet den til 2/5 og her til sidste tilbage til 1/2 cache (fordi i 1/2 cache jeg kan koere den 800 rock stable ved 1.85 volt og i 2/5 cache 850 rock stable men helt op til 2.05 volt) nu koere den fine paa 800, 1/2 cache og 1.85 volt). Vil af med den da jeg fik en anden.
Saa hvis der er en der har en mobo til athlon ex. fic sd11, k7m eller en anden slot A mobo, saa vil jeg gerne bytte.
lodning er amateur lavet af mig.
Jeg er ogsaa villig til at give extra penge oven cpu'et for en god bundkort eller tilfoege koeleren(Alpha P7125) med i handelen.
med venlig hilsen R.C.
Email : [email protected]
Saa hvis der er en der har en mobo til athlon ex. fic sd11, k7m eller en anden slot A mobo, saa vil jeg gerne bytte.
lodning er amateur lavet af mig.
Jeg er ogsaa villig til at give extra penge oven cpu'et for en god bundkort eller tilfoege koeleren(Alpha P7125) med i handelen.
med venlig hilsen R.C.
Email : [email protected]
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.