mboost-dp1

K: Pentium 3 Motherboard!

Gå til bund
Gravatar #1 - Nicolai
20. dec. 2004 17:56
Hej Alle. For nyligt brændte mit gamle motherboard af, og grundet dårlig økonomi, vil jeg høre om nogle skulle ligge inde med et brugt Socket 370 bundkort, der som mindstekrav skal kunne tage en P3 1ghz processor og have onboard lydkort (helst ikke i C-media klassen).
Lad mig høre her om nogle skulle være interesserede. Den der har grisen bestemmer prisen.
Gravatar #2 - amokk
20. dec. 2004 18:37
Øhm tror vist nok jeg har noget liggende, er ikke klar over om det virker... QDI et eller andet, med onboard LAN, grafik og lyd.

Men hvorfor ik bare købe et nyt?
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=97573 koster 200 kr, det er vel til at overkomme

og så en AMD sempron 2200 til 300 kr:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=95637
Gravatar #3 - Nicolai
20. dec. 2004 20:39
Hvis jeg går ud fra dit nedenforstående tilbud, skulle jeg også have nye ram oveni handlen. Problemet er jeg ganske enkelt ikke har råd, og derfor vil høre om nogle skulle brænde inde med et P3 bundkort.

Grunden er, at jeg lige nu, og et godt stykke fremover, kun har cirka 400 kroner at reparere for, og som sådan ikke har lyst til at bruge mere heller.
Gravatar #4 - amokk
20. dec. 2004 21:40
du har sikkert hørt den før, men hvis man arbejder lidt, og sparer sammen, har man så råd til at opgradere lidt mere

er du sikker på det er motherboardet der er brændt af, og ikke andre dele som CPU, strømforsyning, RAM eller gfx kort?
Gravatar #5 - Nicolai
20. dec. 2004 22:14
Det hele er testet kan jeg love dig, ganske grundigt.
Og ja, men det er en principsag for mig at jeg ikke vil bruge mere på skidtet. Nægter at tro på der ikke er nogen derude der skulle ligge inde med et kort magen til.
Gravatar #6 - amokk
20. dec. 2004 22:38
"Nægter at tro på der ikke er nogen derude der skulle ligge inde med et kort magen til."

det er der sandsynligvs nok... men problemet er at de fleste som har sådan et board, nok ikke har tænkt sig at slagte den maskine det sidder i, for at kunne sælge det til dig for et par hundrede (så skal DE jo ud og købe ny maskine hehe)
Gravatar #7 - Nicolai
20. dec. 2004 23:37
Det forstår jeg også sagtens, men håber så på der skulle være nogle der, der just står og skal til at opgradere og derved gerne ville af med det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login