mboost-dp1

K: Fjernbetjening til Medion 95500

Gå til bund
Gravatar #1 - mugisteen
22. jan. 2006 23:09
Da jeg har smidt min egen væk.
Gravatar #2 - <3Thinkpads
23. jan. 2006 18:51
Du kan evt kontakte Compare Support, de er Medions partner i Danmark. De burde kunne skaffe den
Gravatar #3 - mugisteen
23. jan. 2006 18:57
Okey det vil jeg prøve så, tak!
Gravatar #4 - <3Thinkpads
1. feb. 2006 12:37
Fik du din fjernbetjening? :)
Gravatar #5 - mugisteen
13. feb. 2006 17:37
Ja tak, det gjorde jeg da, lidt pebret var den - men såen er det. Nu mangler jeg dog bare driver/programmer/medion cd :-/
Men det er forhåbenligt ikke lige så dyrt :)
Gravatar #6 - <3Thinkpads
13. feb. 2006 21:30
Nå da, hvad måtte du slippe for den - hvis ikke du har noget mod at fortælle det? :)

Drivere, programmer og medion cd'er, kan du så vidt jeg husker, også få fra Compare eller Strax Service.. Men de skal selvfølgelig også betales for
Gravatar #7 - mugisteen
13. feb. 2006 22:38
Jeg tror det blev omkring de kr. 570.- med forsendelse.

Jamen det kunne være jeg skulle prøve at kontakte dem igen, det lidt surt ikke at kunne bruge en fjernbetjening man lige har købt... og når ja batteriet er også så godt som dødt - og de endnu dyere.
Gravatar #8 - <3Thinkpads
16. feb. 2006 09:54
Okay ja, det er en slat.. Jeg er sikker på at Compare har recovery cd'er, jeg har ihvertfald fået nogle derfra.
Batteri priser kan du finde på www.eet.dk, de er dog lidt dyre, men ved lidt eftersøgning kan du nok finde det andre steder..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login