mboost-dp1
HP t20e ekstern scsi tape sælges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
HP T20e 10/20GB ekstern scsi tapestreamer. (bruger mini centronics stik (mener jeg det hedder)) inkl. scsi kabel, strømforsyning, manual og driver cd i org emballage.Streameren er ubrugt. Byttet på garanti hos HP, dog er der ikke længere garanti på den, da HP ikke producerer dem længere. Der følger ingen bånd med, men båndene kan stadig købes til ca 350kr pr styk. for mere info kig på HP's hjemmesidehttp://www.hp.com/cposupport/information_storage/s...
Det er mini-testet med windows 2000, dvs windows finder den og installerer drivere til den, men da jeg ingen bånd har til den, har jeg ikke kunnet teste den i brug. men som sagt er den helt ny, så den burde virke.
Kom med et bud, ryger for højeste acceptable bud
jeg har også en Adaptec AHA-2940U pci scsi controllerPasser til tapestreameren. lig 200,- til prisen og den følger med
Befinder sig i Aalborg, Sendes ved forudbetaling.
/ZeFFeZ
Det er mini-testet med windows 2000, dvs windows finder den og installerer drivere til den, men da jeg ingen bånd har til den, har jeg ikke kunnet teste den i brug. men som sagt er den helt ny, så den burde virke.
Kom med et bud, ryger for højeste acceptable bud
jeg har også en Adaptec AHA-2940U pci scsi controllerPasser til tapestreameren. lig 200,- til prisen og den følger med
Befinder sig i Aalborg, Sendes ved forudbetaling.
/ZeFFeZ
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.