mboost-dp1

hjælp til køb af pc

Gå til bund
Gravatar #1 - mR. GULEROD
16. okt. 2006 16:44
Jeg overvejer at købe denne computer (dell DimensionTM E521 ), er det et godt køb, man hører så meget skidt om dell.

Denm skal bruges til at spille computerspil som world of warcraft og half-life 2 (counter-strike source), den skal gerne kunne følge med på spil markedet noget tid endnu. Og den skal kunne kører vista.

http://www1.euro.dell.com/content/topics/segtopic....
Gravatar #2 - gentox
16. okt. 2006 16:54
I så fald skulle det være den til 5.990,-.
Da den lige nu kan fås med 2GB RAM. Det er ikke nødvendigt med så meget RAM til nogen af de spil du har nævnt, men skulle være anbefalet til Vista.

Grafikkortet, vil jeg dog mene ikke er kraftigt nok.

Men har ingen erfaring med dell, da jeg altid selv har bygget mine maskiner.
Gravatar #3 - amokk
16. okt. 2006 21:24
Grafikkortet er ikke noget at råbe hurra for... Turbocache betyder at det bruger PCens RAM som så deles mellem GFX og CPU

Og det ser ikke ud til at man kan vælge et andet... Men eller så kig hvad de enkelte dele i maskinen koster på edbpriser og se hvor tæt du kommer på Dell maskinens pris... Hvis forskellen kun er et par hundrede er der jo ingen grund til at bøvle med at samle det selv hvis dell maskinen kan det du vil have
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login