mboost-dp1
Haves: Gamerlaptop. Ønskes: Subnote.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg overvejer at skille mig af med min laptop. Den blev købt lige inden jul, og jeg blev far 5. januar. Det har betydet at jeg sammenlagt har spillet MAX 5 timer på den, og den samlede driftstid har vel været omkring 100 timer. Så den er 100% som ny. Det drejer sig om denne:
Asus M6VA: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=160726
Dog opgraderet til 1 Gb ram. Jeg har al original emballage, kvittering, alles.
Jeg er faktisk mest interesseret i at bytte med en mindre notebook, helst med 12,1" skærm, og lav vægt. Zepto 120sl, iBook G4 12" osv, dvs. subnotes. Kontante bud modtages også, men bliver det for dyrt for mig at skifte, så lader jeg være (= drop de skambud, den ryger IKKE for enhver pris.)
Den kører f.eks. Guild Wars og Far Cry perfekt i 1400x1050, og der er bluetooth i den. :)
Den er sat til salg her, på hardwareonline.dk, på overclocking.dk og på hardinfo.dk. Alle tråde opdateres med aktuelle bud, også dem der kommer på pm/im/mail.
Der er budt 8500,- pr. mail.
MSN & mail: [email protected]
Asus M6VA: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=160726
Dog opgraderet til 1 Gb ram. Jeg har al original emballage, kvittering, alles.
Jeg er faktisk mest interesseret i at bytte med en mindre notebook, helst med 12,1" skærm, og lav vægt. Zepto 120sl, iBook G4 12" osv, dvs. subnotes. Kontante bud modtages også, men bliver det for dyrt for mig at skifte, så lader jeg være (= drop de skambud, den ryger IKKE for enhver pris.)
Den kører f.eks. Guild Wars og Far Cry perfekt i 1400x1050, og der er bluetooth i den. :)
Den er sat til salg her, på hardwareonline.dk, på overclocking.dk og på hardinfo.dk. Alle tråde opdateres med aktuelle bud, også dem der kommer på pm/im/mail.
Der er budt 8500,- pr. mail.
MSN & mail: [email protected]
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.