mboost-dp1

Har du et lig i lasten ??

Gå til bund
Gravatar #1 - Lovechild
22. mar. 2001 16:44
Har du et lig i lasten ??Jeg står og mangler et lig af en PC kravene: AT-baby Mobo Pentium 75-100 MHz min. 16 mb ram PSU 135 W Cdromdrev - ligemeget så længe det er støjsvagt Keyboard (IKKE WIN9x style !!) Kabinet og alt andet er jeg ikke interesseret i. Jeg vil helst have tilbud fra Aarhus, så jeg slev kan komme og hente sagerne - Det virker lidt som spild at sende sådan noget lort :-) Kom med et bud !
Gravatar #2 - sorenlyder
22. mar. 2001 20:11
hmmmjeg har en p133 med bundkort og køler i et AT tower.. der er ingen ram, eller grafikkort men jeg har et keyboard og en skærm hvis det er... og ingen cdromdrev.. MEN ejg bor i sønderborg.. så :o(
Gravatar #3 - Lovechild
22. mar. 2001 22:09
Beklagerhar desværre ingen interesse....
Gravatar #4 - Guezz
26. mar. 2001 13:08
hmmJeg har da også noget , men det er også i Sønderborg. men hvis du aligevel vil have noget fra Bronx så må du jo sige til :)
Gravatar #5 - sorenlyder
26. mar. 2001 17:24
GuezzHvor bor du henad i sønberborg?
Gravatar #6 - Guezz
26. mar. 2001 21:38
og så bor jeg der ikke :)Men jeg flytter fra en lille by inærheden. Så fra på Fredag har jeg lejlighed på Perlegade(Gågaden).
Gravatar #7 - T2rexT2rexT2rexT2rexT2rexT2rex
3. apr. 2001 07:15
lig i Århus C.Jeg har en 233 Mhz Pentium mmx. 64 ram. tast og mus. tseng RT 6000 grafikkort. Woodoo 1 3d kort. vga Olevetti skærm. ekstra 32 ram 66 Hz sokler. cd rom. mangler hardisk, og floppy. giv et bud på [email protected] evnt bytte med 3d kort-tvout!
Gravatar #8 - TOONfish
3. apr. 2001 11:05
Guezz din grimme danfoss arbejder... smil!Har selv lige fået lejlighed på Perlegade... Hvad siger du til en øl én af dagene? Sådan bare for at opfriske dejlige minder fra Kontor Snyd... Vi snakkes TOONfish@Kevin Mail mig lige på: [email protected]
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login