mboost-dp1
Fladskærm nogen ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
hejza er der ikke nogle der kunne komme med et bud på hvad jeg kan tillade mig at tage for en LIFETEC flat pro 15,1 tommer fladskærm ?
Jeg har ingen ide om en reel pris, men jeg kunne da godt bruge én. Hvis du kan garantere at den ikke er varm, så byder jeg 500,-
Ër dog villig til at gå lidt højere.. :)
Ër dog villig til at gå lidt højere.. :)
Hm... Kom lige i tanke om... Nu er den jo gammel og noname, og jeg ved ikke hvilken stand den er i... 750 :)
Hvis du ikk tager over 1000 for den CyberG, er du dum hvis du ikk kan komme af med den for den pris kan jeg!!! Og en anden ting, så er lifetec ikk et ukent mærke det er lige så godt hvis ikk bedre end så meget andet skrammel til flere penge og det er kvali af første grad...så jeg tror du må finde en skræm et andet sted Annoia, for her må du op med flere penge hvis du ville havde den!!! Og det tyder det ikk på eller lade mig sige du har vist ikk forstand på det med priser og skræme..!!
gittemus - Jeg ved at man kan få en 15" AOC-fladskærm for 3500,-. LCD-skærme bliver ikke ligefrem bedre med årene, og det er jo ikke en ny skærm (går jeg ud fra). 1000,- for en brugt skærm til 4500,- synes jeg ikke er for lidt, og da jeg ikke kender mærket synes jeg at 750,- er helt fint.
Ydermere kommer han ikke med nogen startpris, stand eller alder på skærmen, så det er ikke til at gætte hvad han vil have for den. Han ved tilsyneladende kun hvad han _ikke_ vil have for den.
Ydermere kommer han ikke med nogen startpris, stand eller alder på skærmen, så det er ikke til at gætte hvad han vil have for den. Han ved tilsyneladende kun hvad han _ikke_ vil have for den.
Nej hvis du havde valget med at sælge din skræm til det dobbelte, så er du jo også dum hvis du kun sælger den for de halve og da jeg kender det mærke og selv køre med det ved jeg også hvad det er jeg siger.. og en anden ting så skriver han ikk han ville sælge den, men om der er nogen der har en ide til hvad han kan få for den.
Hvilket jo lidt tyder på at han ville sælge den, ikke? Ellers kan han vel ikke bruge den pris til noget.
det har du ret i, men nu er der jo også bare jeg siger at jeg kan sælge den for mere end det du ville give for den også håber jeg da ikk han er dum nok og sælge den til dig for den pris du ville give for den.
<STRONG>annoia</STRONG>
lad os bare afslutte denne tråd her da skærmen bestemt ikke bliver solgt for 1000 kr
lad os bare afslutte denne tråd her da skærmen bestemt ikke bliver solgt for 1000 kr
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.