mboost-dp1
Digital Kamera
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej folkens
Jeg søger lidt rådgivning omkring et køb af et digital kamera.
Kameraet skal bruge i arbejdet og skla primært tage billeder af bygninger og belysning både dag og aften.
Det skal kunne være transportabelt, altså kunne lægges ned i en taske uden at man sådan skal gøre plads til den.
Jeg har kigget lidt på Canon's Ixus modeller. Ville høre om der er nogle der har nogle anbefalinger eller lign.
Jeg søger lidt rådgivning omkring et køb af et digital kamera.
Kameraet skal bruge i arbejdet og skla primært tage billeder af bygninger og belysning både dag og aften.
Det skal kunne være transportabelt, altså kunne lægges ned i en taske uden at man sådan skal gøre plads til den.
Jeg har kigget lidt på Canon's Ixus modeller. Ville høre om der er nogle der har nogle anbefalinger eller lign.
Jeg har lige købt et IXUS 950 IS, det skulle være rigtig lækkert.
Hvis Post Danmark ikke er nogle tosser (denne gang igen), så skulle jeg gerne få det, når jeg kommer hjem fra arbejde i dag.
Kan lige vende tilbage med et par ord så.
Hvis Post Danmark ikke er nogle tosser (denne gang igen), så skulle jeg gerne få det, når jeg kommer hjem fra arbejde i dag.
Kan lige vende tilbage med et par ord så.
Har en IXUS 75.
Det eneste dårlige punkt er at batteri indikatoren først kommer frem når den er rød og løber tør om få minutter, så det er en god ide at have et ekstra batteri (som kan købes uoriginalt til nogle 100 kr.) lige ved hånden. Nå jo, og så måden billeder skal overføres på, den bliver ikke genkendt som USB Mass Storage, men man skal bruge en guide i Windows til at lægge billeder ind.
Ellers synes jeg den tager meget gode billeder til mit brug.
Det eneste dårlige punkt er at batteri indikatoren først kommer frem når den er rød og løber tør om få minutter, så det er en god ide at have et ekstra batteri (som kan købes uoriginalt til nogle 100 kr.) lige ved hånden. Nå jo, og så måden billeder skal overføres på, den bliver ikke genkendt som USB Mass Storage, men man skal bruge en guide i Windows til at lægge billeder ind.
Ellers synes jeg den tager meget gode billeder til mit brug.
Jeg har gode erfaringer med IXUS 750 som tager gode billeder selv under vanskelige forhold (lys, afstand, vejr, bevægelse).. Kan tåle slag, støv og jeg har haft den med i +45grader til -20.. Desuden utrolig dejligt at billeder kan overføres hurtigt og nemt uden man behøver ekstra software..
Kan varmt anbefales..
Kan varmt anbefales..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.