mboost-dp1
cisco 3550 catalyst
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Den er ligeså pæn som ny.
Btw så har jeg glemt mit console password så i skal nok update bios eller sådan noget
Giv et FAIR bud i kan se lidt info her
www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=45780
www.cisco.com/en/US/products/hw/switches/ps646/ps3817/
tjaa de er lidt besværlige at copy paste men det finder i vel nok ud af
bare rolig jeg skal ikke have tilnærmelsesvis den pris der er på edbpriser
Jeg bor i aalborg hvis i er interesseret
Hvis nogen har en p4 2.8+ med 1gb dual ddr ram (400mhz) og et ati radeon 9800+- 80gb+ MED 17"+ skærm så er jeg også iteresseret i en byttehandel
Btw så har jeg glemt mit console password så i skal nok update bios eller sådan noget
Giv et FAIR bud i kan se lidt info her
www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=45780
www.cisco.com/en/US/products/hw/switches/ps646/ps3817/
tjaa de er lidt besværlige at copy paste men det finder i vel nok ud af
bare rolig jeg skal ikke have tilnærmelsesvis den pris der er på edbpriser
Jeg bor i aalborg hvis i er interesseret
Hvis nogen har en p4 2.8+ med 1gb dual ddr ram (400mhz) og et ati radeon 9800+- 80gb+ MED 17"+ skærm så er jeg også iteresseret i en byttehandel
ikke for at snage men hvordan får en privatperson fat i sådan en - og hvordan glemmer man dernæst sit console password? :)
lol den har lagt i over 2 måneder og desuden skriver jeg ikke passwords ned ELLER bruger det samme password to steder
passwordet er noget med "th89GhD54YHjhgd" og det er svært at huske !
passwordet er noget med "th89GhD54YHjhgd" og det er svært at huske !
edbpriser.dk/...
cisco.com/...
Det er meget normalt, at sælger giver en minimumspris?!
Og jeg må give Deternal ret, det virker lidt underligt. Har du kvitteringer eller lignende?
cisco.com/...
Det er meget normalt, at sælger giver en minimumspris?!
Og jeg må give Deternal ret, det virker lidt underligt. Har du kvitteringer eller lignende?
selvfølgelig har jeg da kvitteringen, dog jeg har ikke emballagen ! kvittereingen lyder på 30450kr så jeg regner med omkring 20k da den er lige så pæn som ny ! jeg ligger lige et billede af den herind senere ! (taget med webcam)
Desuden følger der et gigabit udvidelsesmodul (som jeg ikke kan huske prisen på) med i prisen ! så man må sige det e forholdsvis billigt !
Desuden følger der et gigabit udvidelsesmodul (som jeg ikke kan huske prisen på) med i prisen ! så man må sige det e forholdsvis billigt !
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.