mboost-dp1

cisco 3550 catalyst

Gå til bund
Gravatar #1 - Grilleren-|
5. apr. 2004 13:10
Den er ligeså pæn som ny.
Btw så har jeg glemt mit console password så i skal nok update bios eller sådan noget

Giv et FAIR bud i kan se lidt info her

www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=45780
www.cisco.com/en/US/products/hw/switches/ps646/ps3817/
tjaa de er lidt besværlige at copy paste men det finder i vel nok ud af

bare rolig jeg skal ikke have tilnærmelsesvis den pris der er på edbpriser

Jeg bor i aalborg hvis i er interesseret

Hvis nogen har en p4 2.8+ med 1gb dual ddr ram (400mhz) og et ati radeon 9800+- 80gb+ MED 17"+ skærm så er jeg også iteresseret i en byttehandel
Gravatar #2 - Deternal
5. apr. 2004 14:07
ikke for at snage men hvordan får en privatperson fat i sådan en - og hvordan glemmer man dernæst sit console password? :)
Gravatar #3 - Grilleren-|
5. apr. 2004 14:28
lol den har lagt i over 2 måneder og desuden skriver jeg ikke passwords ned ELLER bruger det samme password to steder

passwordet er noget med "th89GhD54YHjhgd" og det er svært at huske !
Gravatar #4 - Acro
5. apr. 2004 15:15
edbpriser.dk/...
cisco.com/...

Det er meget normalt, at sælger giver en minimumspris?!

Og jeg må give Deternal ret, det virker lidt underligt. Har du kvitteringer eller lignende?
Gravatar #5 - Grilleren-|
6. apr. 2004 09:06
selvfølgelig har jeg da kvitteringen, dog jeg har ikke emballagen ! kvittereingen lyder på 30450kr så jeg regner med omkring 20k da den er lige så pæn som ny ! jeg ligger lige et billede af den herind senere ! (taget med webcam)
Desuden følger der et gigabit udvidelsesmodul (som jeg ikke kan huske prisen på) med i prisen ! så man må sige det e forholdsvis billigt !
Gravatar #6 - Grilleren-|
8. apr. 2004 11:43
sikke en flok fattigrøve !
Gravatar #7 - Grilleren-|
8. apr. 2004 20:25
er solgt
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login