mboost-dp1

Bytter Bærbar, ipod nano og vista licens til bedere bærbar

Gå til bund
Gravatar #1 - mR. GULEROD
11. jul. 2007 18:18
Jeg vil gerne bytte min halv gamle bærbare computer, ipod nano (hvid, 2 gb, og den nye generation) og vista ultimate licens fra microsoft connect til en bedere bærbar.
Min nuværende bærbar, som er en zepto 4040, har disse specs:
15 tommer skærm
intel celeron 1,4 ghz
512 mb ram
intel extreme 2 grafik
dvd/cd-rw drev
10/100 netkort
trådløst pcmcia kort.
I god stand

Jeg ønsker at bytte til en lidt bedere bærbar, det vil her sige en bærbar en smule bedere grakkort (eks intel gma 900 eller 950) og en smule bedere CPU, og have en 14 eller 14,1 tommer skærm.
Den må gerne have en god batteri tid, 3-4 timer under normal belastning som ved internet og teksbehandling. Være støjsvag og i god kvalitet (tænker lidt på en thinkpad :P ).

Jeg ønsker dette bytte pga min nuværende bærbar ikke har særligt gode linux grafikdrivere, og fordi jeg ønsker en mindre og lidt mere praktisk computer til mit efterskole ophold næste år.
Gravatar #2 - Mozez
11. jul. 2007 19:59
Skal der stå min halve gamle bærbare? Skal den nye computer være bedre eller bredere?
Gravatar #3 - MiniatureZeus
11. jul. 2007 20:00
Udløber din connect licens ikke snart?
Gravatar #4 - Norrah
11. jul. 2007 23:13
har en bærbar med en 1,7ghz pentium 4 og et GeForce 420 Go.. yeah :) Den er dog også "halv gammel" :) den kostede 18.000kr fra ny...

[med småt] i ehmm år 2002 tror jeg :)[/med småt]
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login