mboost-dp1

Barebone+RAM+gf-kort købes

Gå til bund
Gravatar #1 - Myggen
9. sep. 2005 13:22
Jeg vil meget gerne købe

512mb PC3200 ram
Gf-kort uden blæser

Alternativt er jeg intesseret i et støjsvagt barebone-kabinet, gerne med cpu etc.
Gravatar #2 - amokk
9. sep. 2005 16:52
Gravatar #3 - Myggen
9. sep. 2005 17:34
Undskyld, jeg troede der med forummets navn mentes, at man kunne købe og sælge ting her, ikke at det var et sted man kunne blive henvist til butikker.

Sheesh..
Gravatar #4 - amokk
9. sep. 2005 17:59
det er det også - men jeg viste dig bare hvor du kunne købe dem, det er jo ikke umuligt at andre kommer og har noget at sælge - men jeg ville nok ikke regne med det, de ting du nævner er jo forholdsvis gængse varer som kan købes i de fleste butikker, så det er nok ikke sandsynligt at du kan spare det store ved at købe brugt...
Gravatar #5 - Myggen
9. sep. 2005 18:17
Jeg kender selvfølgelig godt edbpriser, grunden til jeg skrev her var jo netop, at jeg regnede med at kunne få nogen af delene billigere brugt. Det er relativt svært at finde et nyt gf-kort uden blæser, og der er mange, som jævnligt sælger ram, så det var da ikke helt hen i vejret. Og i øvrigt skrev jeg jo også, at barebone var et alternativ, som jeg også kunne være interesseret i, men det primære var at skaffe et blæserfri gf-kort, og noget ram.
Gravatar #6 - amokk
9. sep. 2005 21:38
min pointe var bare at "gangbar" up to date hardware, som fx. 512 MB DDR moduler meget sjældent handles billigere end i butikkerne. Det er jo ting som folk bruger - det begynder først at blive billigt når der er tale om varer som ligger og flyder hos folk, der ikke bruger dem længere - et 128 MB PC133 modul kan du nok få ret billigt, det samme med en 10 GB HD, men ikke gængs standardhardware...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login